Branding de succes: ce caută, mai nou, consumatorii
Antreporenorii și liderii de companii trebuie să pună tot mai mult accentul pe transparență și să își îmbunătățească mijloacele de comunicare, pentru a răspunde cerințelor consumatorilor, reiese dintr-un studiu realizat de compania Grayling la nivel internațional.
Oamenii devin tot mai responsabili, pe măsură ce conștientizează impactul pe care obiceiurile de consum le au asupra mediului. Prin urmare, vor căuta acele companii care sunt transparente și se implică în cauze sociale.
Firmele care vor să construiască branduri puternice trebuie să răspundă noilor tendințe de consum.
Iată care sunt preocupările clienților, în ultimul timp:
– Consumatorii, mai cu seamă cei tineri, apreciază tot mai mult acele companii care promovează transparența. Prin urmare, firmele ar face bine să comunice informații despre lanțurile de aprovizionare sau să prezinte în Instagram stories partea neștiută a activității lor.
– Companiile trebuie să dezvolte tot mai multe mijloace de comunicare cu consumatorii pe telefoanele mobile. De exemplu, pot capta atenția utilizatorilor apelând la activări în locație și oferte în timp real.
– Campaniile inspiraționale pot fi de asemenea un atu major pentru dezvoltarea brandului. Prin urmare, companiille pot dezvolta stimulente și instumente menite să schimbe în bine comportamentul consumatorilor. Este genul de campanii care dezvoltă atașamentul consumatorului față de brand.
– În contextul unei comunicări tot mai fragmentate și al scăderii încrederii consumatorilor în platformele digitale, companiile din toate domeniile trebuie să investeacă în evenimente ce au loc în spații reale, care creează consumatorului un sentiment de apropiere și de încredere. Acest tip de experiențe favorizează apropierea de brand a consumatorului.