Indirect, când le mărturisim colegilor de la muncă cât de obosiţi suntem, suntem aruncaţi într-o lumină nefavorabilă, care s-ar traduce prin lipsa entuziasmului pentru muncă. Cu siguranţă, având o atitudine lipsită de pasiune, nu vei avea succes într-o companie.
2. „Nu îi spune nimic şefului”
A încerca să-ţi provoci colegii împotriva autorităţii dintr-o organizaţie este interpretat ca fiind o cale imatură de a înfrunta problemele de la locul de muncă.
3. „Sunt plictisit”
Faptul că le dai altora de înţeles că actualul job nu este cel pe care ai visat să-l faci toată viaţa nu este cea mai bună cale de a câştiga oameni de partea ta.
4. „Sunt foarte stresat”
Ai nevoie de o metodă prin care să le transmiţi tuturor că eşti incapabil să gestionezi volumul de muncă pe care îl ai? Nu este o metodă prea bună de a lucra la imaginea ta la job. Împărte sarcinile importante, urgente şi care suportă amânare şi învăţă să delegi.
5. „Ai auzit ce s-a întâmplat cu...?”
Bârfa, în general, nu te ajută în nici o situaţie, cu atât mai mult la locul de muncă şi sunt greu de controlat. Stai departe de cei care practică acest „sport” pentru că nu-ţi va aduce promovarea mult visată sau nu-ţi va contura imaginea dorită.
6. „Pur şi simplu nu înţeleg cum funcţionează”
Responsabilitatea noastră ca angajaţi este să ne adaptăm oricărui mediu profesional. Dacă nu avem capacitatea de a rezolva anumite probleme pe care le întâmpinăm, trebuie să învăţăm cum să o facem.
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie.
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.
Cu peste 25 de ani de experiență internațională în industria ospitalității, Salim Touma a reușit, în ultimii trei ani, să conducă un proces complet de rebranding, să reducă cu 32% costurile și să scadă fluctuația de personal cu 40%.
Nu poți fi sub nivelul pieței, dar nici un salariu peste medie nu garantează retenția, susține cu realism Giorgiana Matei, HR Manager la Airbus Aerostructures România.
În 2015, Ștefan Dascălu a absolvit liceul și a plecat spre unul dintre cele mai prestigioase locuri de pe harta lumii academice: Universitatea Oxford. Acolo avea să devină cercetător în imunologie și, ani mai târziu, o voce puternică în lupta cu un alt tip de virus: dezinformarea.
În spatele fiecărui brand puternic există, de regulă, o poveste care transcende cifrele și bilanțurile. În cazul Cris-Tim, acea poveste începe cu două nume: Cristina și Radu Timiș.
Piața serviciilor de recrutare și muncă temporară din România este extrem de competitivă, atât din punctul de vedere al prețurilor, cât și din perspectiva angajaților și a clienților.
În cadrul celei de-a IX-a ediții a Galei Premiilor pentru Directorii Anului, organizată de Asociația pentru Valori în Educație (AVE), Mariana Stan, directoarea Școlii Gimnaziale nr. 1 din Dor Mărunt, județul Călărași, a fost desemnată „Directorul Anului 2025”.