Hilton lansează o campanie de strângere de fonduri pentru împădurirea terenurilor degradate
Athenée Palace Hilton Bucureşti celebrează „Ora Pământului 2012”, sâmbătă, 31 martie, între 20:30 şi 21:30, alăturându-se oamenilor şi organizaţiilor din toată lumea, care sting luminile venind în sprijinul acţiunii de schimbare a climatului global. Athenée Palace Hilton Bucureşti şi alte peste 3.800 de hoteluri care fac parte din portofoliul de branduri Hilton Worldwide sunt aşteptate să ia parte la evenimentul care va mobiliza mai mult de un million de oameni din întreaga lume.
Clienţii pot dona doi lei la fiecare notă de plată din restaurante
Începând cu data de 31 martie, hotelul va derula campania de strângere de fonduri, „Small Change Big Trees”, oferind posibilitatea oaspeţilor hotelului de a dona doi lei, pentru fiecare notă de plată în restaurante.
“Suntem hotărâţi să continuăm eforturile noastre pentru un viitor sustenabil. Acum ne-am propus să facem mai mult decât să diminuăm impactul afacerii noastre asupra mediului, ne dorim să creăm un mediu înconjurător mai bun pentru noi şi pentru copiii noştrii. Prin includerea oaspeţilor, dar şi a angajaţilor în acest proiect, sperăm să reuşim să atragem şi atenţia comunităţii asupra importanţei mediului verde în viaţa noastră” a declarat Linda Griffin, director general al Athenée Palace Hilton Bucureşti.
Angajaţii hotelului vor participa la acţiunile de împădurire
Ora Pământului va fi celebrată la Athenée Palace Hilton Bucureşti printr-o varietate de activităţi incluzând: o petrecere tradiţională la lumina lumânărilor în Cafe Athenée, cu vinuri bio româneşti, tapas şi muzică live unplugged, un Cocktail Party în English Bar, oferind un meniu de cocktailuri Martini şi muzică ambientală de pian, dar şi printr-o campanie de strângere de fonduri. Oaspeţii hotlelului sunt invitaţi să doneze câte doi lei adăugaţi la nota de plată, iar suma colectată va merge către ViitorPlus, o organizaţie specializată în împădurirea terenurilor degradate. Mai mult de atât, angajaţii hotelului vor participa la acţiunile de împădurire.
ViitorPlus este una din cele mai cunoscute organizaţii non-profit din Bucureşti care implementează o gamă variată de proiecte de dezvoltare durabilă. Proiectele asociaţiei fac parte din domenii diverse, de la împădurire, până la proiecte de economie socială. Anul trecut, ViitorPlus a lansat o campanie de strângere de fonduri numită „Pădurea Copiilor. Scopul acestei campanii a fost să planteze, dar şi să îngrijească 50.000 de puieţi, unul pentru fiecare nou născut din Bucureşti.
ViitorPlus a reuşit să strângă fonduri pentru 8.000 de puieţi, în 2011
“În 2011, am reuşit să strângem fonduri pentru 8.000 de puieţi şi suntem încântaţi de faptul că Athenee Palace Hilton Bucureşti ne-a susţinut în această cauză, întrucât fiecare copac contează pentru viitor!”, a declarat Teodora Pălărie, vicepreşedinte şi director de proiect al ViitorPlus.
Organizată de World Wildlife Fund (WWF), Ora pământului a început în 2007 ca o modalitate a oamenilor de a arăta cum până şi cele mai mici acţiuni pot avea un efect surprinzător în reducerea referitoare la schimbarea climatului. Evenimentul s-a transformat treptat într-o mişcare uriaşă. Mai mult de 5.200 de sate şi orase din 135 de ţări din întreaga lume au închis luminile anul trecut pentru Ora Pământului, reuşind să transmită un mesaj puternic pentru a se acţiona în vederea schimbării climatului.
Hilton Worldwide este primul multi-brand major în domeniul ospitalităţii care a creat un standard al brandului prin măsuri sustenabile. Recent a implementat certificările ISO 9001 şi 14001 pentru calitate şi managementul mediului – una dintre cele mai importante certificări acordate pentru clădiri comerciale. Hilton Worldwide a făcut un angajament pe o durată de cinci ani, în perioada 2009-2014 pentru a reduce consumul de energie cu 20%, emisia de CO2 cu 20%, volumul deşeurilor cu 20% şi consumul de apă cu 10%.
Numai în 2010, Hilton Worldwide a reuşit să salveze mai mult de 74 de milioane de dolari din costul utilităţilor printr-o reducere cu 6.6% din consumul de energie, 7.8% reducere de emisie de CO2, 19% reducere a volumului de deşeuri şi 3.8% reducere de consum de apă.