IKEA lanseaza noul catalog cu reduceri de preturi
“Preturile au scazut in medie cu 12% pe intreaga gama de produse. Procentele cu care preturile celor peste 4.000 de produse au scazut variaza de la 5% pana la 60%. Sunt produse de mobilier, accesorii si decoratiuni pentru toate zonele casei. Preturile mai mici sunt rezultatul eforturilor noastre de eficientizare a tuturor activitatilor. Experienta celor 3 ani de cand suntem in Romania a insemnat un volum mare de vanzari, imbunatatirea punctuala a traseului logistic, o mai buna cunoastere a consumatorilor si tot mai multa precizie in estimarea stocurilor necesare magazinului, toate acestea ajutandu-ne sa scadem costurile", a declarat Cornel Oprisan, Retail Manager IKEA Romania.
In plus, intrarea in IKEA Group, petrecuta in luna martie a.c., le-a adus o mai buna sinergie intre productie si retailul local. "Costurile de achizitie si depozitare au scazut pentru unele articole, pentru ca sunt impartite pe o scara mai larga, la nivel global. Mai avem si avantajul deschiderii directe la porturile Marii Negre, care a contribuit la atingerea unei rate de livrare directa mai mare decat pana acum”, a completat Oprisan.
Din grija fata de oameni si fata de mediu, in magazin se gaseste un nou punct de colectare a bateriilor si a becurilor. Oricine aduce 20 de baterii portabile uzate primeste in schimb un set de 10 baterii ALKALISK LR6 AA 1.5V. Incepand de la 1 august 2010, becurile conventionale au fost eliminate de la vanzare de pe rafturile magazinului.
Cu un singura unitate in Romania, IKEA a avut afaceri de 349,24 milioane lei (83,2 milioane euro) in 2009, in scadere cu 9%.
Grupul are 301 magazine in 37 de tari, din care 268 operate direct si restul de 33 prin francize locale.