Producătorul berilor Tuborg şi Skol vrea să investească 4 milioane de euro în acest an
Rezultatele înregistrate se datorează în special creşterii cu 7% în volum a vânzărilor de bere şi a creşterii cu 46% faţă de anul anterior a brand-ului Bilbor pe segmentul apelor minerale.
Skol şi Tuborg, măricile de bere din portofoliu cu cele mai mari creşteri procentuale înregistrate în 2011.
Cota de piaţă a United Romanian Breweries Bereprod pe segmentul bere a crescut anul trecut, ajungând la aproximativ 11%, conform estimărilor companiei. Vânzările de bere au reprezentat 83% din totalul volumului de vânzări la nivel de companie, iar mărcile de bere din portofoliu cu cele mai mari creşteri procentuale înregistrate în 2011 sunt Skol şi Tuborg.
Exportul a depăşit cu 40% volumul din 2011
Exportul a continuat să crească şi în 2011, depăşind cu 40% volumul din anul precedent şi reprezentând peste 3% din vânzările de bere ale companiei. Marca Carlsberg, care s-a repoziţionat în 2011 la nivel internaţional, a înregistrat rezultate de vânzări similare cu cele din anul precedent, în condiţiile scăderii segmentului de bere super-premium.
Creştere cu 46% a brand-ului Bilbor
Piaţa băuturilor necarbonatate a continuat să fie puternic afectată de contextul economic extrem de nefavorabil, înregistrând anul trecut scăderi de peste 10%, în special pe segmentele juice & nectar. Pe de altă parte, apa minerală Bilbor, cel mai nou produs în portofoliul URBB, îşi consolidează poziţia pe piaţa apelor minerale, înregistrând în 2011 o creştere a volumului cu 46%. În totalul volumului de vânzări Bilbor în 2011, 44% reprezintă apa minerală carbonatată, iar 56% varianta necarbonatată, în acord cu tendinţele pieţei.
„Investiţia planificată pentru 2012 este de 4 milioane euro, sumă ce se va îndrepta către îmbunatăţirea sistemului de distribuţie şi a liniilor de îmbuteliere, modernizarea sistemului informatic precum şi investiţii operaţionale în materiale care să asigure creşterea vizibilităţii produselor noastre pe piaţă”, a spus Hezy Ovadia, preşedintele URBB.