Romanian PR Award 2024, sub semnul valorilor
Înscrierile la cea de-a 22-a ediție a competiției Romanian PR Award încep astăzi şi se vor încheia vineri, 4 octombrie 2024. Ediția de anul acesta aduce în prim plan valorile care animă profesia de relații publice.
„Aș vrea să priviți tema acestei ediții ca pe o invitație deschisă la reflecție. Practica curentă traversează o serie de provocări care țin de profesionalizare, aspecte identitare, granițe difuze și relativism etic. Pentru a naviga, avem nevoie de curaj, talent moral și de o relație constantă cu universul întrebării, ca semn de sănătate al breslei, de bună așezare în teritoriul valorilor. A reflecta asupra valorilor care însuflețesc breasla noastră poate fi, în sine, o valoare”, a declarat Dana Oancea, Președintele Forum for International Communications.
Înscrierile se pot face până vineri, 4 octombrie 2024. Sunt eligibile proiectele care s-au desfășurat în ultimii doi ani.
Jurizarea competiției reunește competențe din 17 țări și este asigurată de directori de comunicare, reprezentanți ai agențiilor globale de PR, executivi ai agențiilor locale, precum și de reprezentanți ai mediului academic și societății civile, ai organizațiilor profesionale – IPRA, Arthur W. Page Society, CIPR, ARRP, PROI Worldwide și AMEC, și consultanți independenți.
Începând cu anul acesta, competiția se îmbogățește cu o secțiune specială dedicată programelor de diversitate și incluziune. O serie de categorii existente sunt ajustate și extinse în acord cu practica actuală. În plus, competiția reia distincția Junior PR Award, dedicată tinerilor și aspiranților la o carieră în PR și acordată în parteneriat cu ARRP.
Gala Romanian PR Award se va ține în seara zilei de 20 noiembrie, la JW Marriott Grand Hotel. În afara premiilor pe categorii, juriul va acorda distincțiile PR Agency of the Year, PR Innovator of the Year, Best Use of PR Measurement & Evaluation, o distincție specială acordată de Raiffeisen Bank, și Junior PR Award.
Romanian PR Award este susținut de partenerii instituționali – IPRA (International Public Relations Association) și ARRP (Asociația Română de Relații Publice), de partenerii – Raiffeisen Bank, Ursus Breweries, Coca Cola HBC, Banca Transilvania, MedLife, Penny, Dacia, Provident, Deschidem Vinul Românesc, Poftim Brânză Românească, MediaTrust, 360Revolution, VIP Romania, și de partenerii media – Hotnews, PR Romania, Revista Cariere, IQADS, Spotmedia, România Pozitivă, Adhugger, CSR Romania și Zelist.
Detalii despre competiție la https://praward.ro/