Ziua Îndrăgostiților. Iubirea trece şi prin card: Dragostea se îndreaptă din ce în ce mai mult către zona digitală
Ziua Îndrăgostiților. Fie că e vorba de un cadou, o excursie ori o cină romantică, cheltuielile cresc fulminant în preajma acestei zile.Potrivit studiului Mastercard Love Index, care a analizat plățile cu cardul, pe o perioadă de 3 ani, cheltuielile realizate în preajma Zilei Îndrăgostiților cresc cu 49%.
Raportul mai arată că dragostea se îndreaptă din ce în ce mai mult către zona digitală – cu o creștere cu 37% a numărului de tranzacții online.
Dacă încă nu v-ați hotărât asupra unui cadou pentru persoana iubită, nu sunteți singurii în această situație.
Datele arată că majoritatea cumpărăturilor pentru Ziua Îndrăgostiților se întâmplă pe ultima sută de metri, chiar pe 13 februarie. În ultimii trei ani, aproximativ 47,4 milioane de tranzacții au fost realizate cu o zi înainte de Ziua Îndragostiților.
Ultimii ani au arătat că preferințele îndrăgostiților în această zi se îndreaptă către restaurante, cheltuielile în această direcție crescând cu 102% din 2014.
Studiul, care analizează comportamentul de achiziție în peste 200 de țări de pe glob, a identificat că europenii sunt lideri la cumpărăturile online comparativ cu alte regiuni ale lumii, 19% din cheltuielile lor de Ziua Îndrăgostiților fiind făcute pe site-urile de comerț electronic.