Când brandurile se gândesc să ne ofere mai mult…
În perioada 21-23 februarie, Redd’s le invită pe viitoarele mirese și pe toate femeile interesate de noutățile din universul matrimonial, la Târgul Ghidul Miresei, cel mai mare târg de nunți din România, ajuns anul acesta la a 11-a ediție.
Orice mireasă știe că, în majoritatea cazurilor, pentru a găsi rochia perfectă este nevoie de timp, motiv pentru care Redd’s le-a pregătit participantelor la Târg o zonă specială, de relaxare, unde acestea își pot face listele de cumpărături de nuntă sau pot analiza liniștite cele mai bune idei pentru marele eveniment.
Iar dacă doar însoţeşti o prietenă şi nu cauţi rochia mult-visată este o ocazie de a găsi idei pentru alt tip de evenimente din viaţă: oferte de la companii de catering, bijuterii (în afară de inele de logodnă, verighete cu diamnate şi pietre preţioase), oferte de la firme de aranjamente florale sau de decoraţiuni interioare – toate le așteaptă pe femeile Redd’s în Cupola Romexpo din Centrul Expozițional Romexpo București.
„Brandul Redd’s se implică în multe proiecte dedicate femeilor prin intermediul cărora încearcă mereu să fie aproape de acestea în locurile lor preferate, în activitățile pe care le au și, mai ales, în momentele importante din viața lor”, ne povestește Anca Amariei, Brand Manager Redd’s.„Târgul Ghidul Miresei este un astfel de eveniment, foarte important pentru cele care urmează să se căsătorească sau pentru cele care visează la acest moment și vor să planifice totul din timp, pentru o zi perfectă. Ne bucurăm să fim alături de ele și le așteptăm în număr cât mai mare la eveniment”.
De-a lungul timpului, brandul Redd’s a susținut atât proiecte în zona culturală, prin lansări de carte (lansarea cărții „Cum să arăți de milioane. Eleganță și bun-gust fără cheltuieli exorbitante”de Andrea Pomerantz Lustig), cât și în zona de evenimente sociale (festivalul urban „Femei pe Mătăsari”).