Creștere de 11% pentru hotelurile Ibis din România în 2013
Creșterea Ibis s-a datorat unei bune dezvoltări a segmentului leisure, care în 2013 a ajuns să reprezinte 28% din business, față de 23% în 2012. Camerele vândute pe acest segment au crescut de la 35.700 la 47.998, reprezentând o creștere de 34.5% in 2013 față de 2012. „Creșterea segmentului de leisure în cele 4 hoteluri Ibis din România se datorează atât intensificării eforturilor noastre pe piața locală, unde am lansat în permanență pachete de servicii și tarife speciale gen city break, oferte de weekend sau last minute, dar și unei ușoare creșteri a interesului turiștilor străini pentru România ca destinație de leisure”, spune Ioan David, director general Ibis România.
Turiștii români au adus 70% din cazările la hotelurile Ibis în 2013, urmați la mare distanță de germani, italieni, francezi și greci, fiecare cu aproximativ 5% din cazările Ibis.
Ibis a continuat să se impună pe piața de conferințe și evenimente, segment în care a reușit o creștere cu 17% a numărului de săli de conferință vândute pentru organizarea de evenimente, până la 2.925 săli vândute în 2013. Cele 4 hoteluri Ibis au 24 de săli de conferinţe și seminarii, cu un total de până la 1.650 de locuri.
Creștere semnificativă a rezervărilor online
La sfârșitul anului 2013, 27% din rezervările în hotelurile Ibis au fost efectuate pe canale online, 11% fiind rezervări directe pe site-urile proprii, iar 16% rezervări generate de site-uri specializate (booking.com, expedia.com etc).
„Pentru 2014, estimăm o consolidare a rezultatelor, atât în privința cazărilor, cât și în ce privește segmentul de conferințe și evenimente, în care hotelurile Ibis și-au demonstrat competitivitatea. Pentru oaspeții care se cazează în hotelurile Ibis, avantajul important este că la noi au și camere confortabile, și săli de conferință moderne, și servicii extinse, dar și prețuri adaptate la bugetele actuale”, a declarat Ioan David, director general Ibis România.