GolinHarris şi Stefanel au adus în premieră catwalk-ul în Piaţa Romană
Evenimentul a marcat şi o altă premieră, dezvăluirea unui nou concept Stefanel proiectat de Sybarite – un studio londonez de arhitectură specializat în crearea spaţiilor dedicate modei.
„Suntem într-o continuă reinventare atât la nivel de design, cât şi ca imagine. Deschiderea primului concept store de pe piaţa locală este un moment important în strategia noastră globală de extindere. De aceea ne-am dorit un partener de comunicare cu expertiză pe zona fashion, care să vină cu abordări creative şi interactive. Echipa GolinHarris ne-a impresionat prin felul în care s-a jucat cu conceptele şi a dus evenimentul la o amploare peste aşteptări”, spune Roxana Rotaru, Marketing Manager Stefanel.
Andreea Esca, Laura Cosoi, Andreea Pătraşcu, Malvina Cservenschi, Lucian Mândruţă, Maria Marinescu Colin, Dana Săvuică, Alina Puşcaş s-au numărat printre cele peste 350 de personalităţi care au participat la un maraton de modă şi muzică bună. În cadrul unui cocktail party şi în acordurile Trupei Dax şi Dalma, invitaţii au admirat lansarea colecţiei Stefanel Toamnă-Iarnă 2011-2012.
„Este un proiect care ne-a provocat prin unicitatea lui. Stefanel este sinonim cu inovaţie, libertate de forme şi culori şi multă inteligenţă creativă. Ne-am folosit de aceste atuuri şi am provocat imaginaţia invitaţilor într-un spectacol de culoare, muzică şi lumină”, spune Alina Popa, PR Manager GolinHarris.
Noul concept store Stefanel este structurat pe două etaje, cu o zonă de expunere de 357 m2, destinată atât femeilor, cât şi bărbaţilor şi colecţiilor de accesorii.
GolinHarris a asigurat servicii complete de event management, media relations, celebrity management şi digital PR.
Echipa implicată în dezvoltarea proiectului este formată din Roxana Rotaru – Marketing Manager Stefanel şi Alina Popa – PR Manager, Roxana Dibă – Social Media Officer şi Anca Scarlat- Media Relations Specialist din partea GolinHarris.