KYRIAKIDIS MICHAIL: „Prin automatizarea sarcinilor de rutină dăm putere echipelor de HR să lucreze mai eficient”
Știrile recente despre prevalența oboselii la locul de muncă fac acum momentul potrivit pentru a discuta despre ce pot face liderii să reducă încărcătura profesională și automat, nivelul de oboseală și stres. Am stat de vorbă despre acest subiect arzător, dar și despre multe altele, cu Kyriakidis Michail, Head of Presales al INFORM Group.
Cum veniți în întâmpinarea clienților prin serviciile pe care le oferiți?
Prin soluțiile noastre de automatizare adresate resurselor umane, asigurăm creșterea eficienței, simplificarea proceselor și îmbunătățirea managementului general al resurselor umane.
De exemplu, soluția de automatizare recurtare include instrumente pentru captarea și extragerea datelor, asistenți virtuali, automatizarea proceselor robotizate și, prin urmare, ajutăm departamentele de HR să gestioneze postările de locuri de muncă, screeningul CV-urilor și programarea interviurilor. Astfel economisim timp, reducem sarcinile administrative și asigurăm o experiență de angajare mai fluidă atât pentru echipele de resurse umane, cât și pentru candidați.
În plus, asistenții noștri virtuali permit angajaților să solicite și să urmărească concediul sau absența. Acești asistenți automatizează fluxul de lucru de aprobare, respectarea politicilor companiei. Acest lucru simplifică procesul, reduce documentele și îmbunătățește transparența atât pentru resursele umane, cât și pentru angajați.
Soluțiile noastre de automatizare integrate în bazele de date centralizate ale clienților noștri sau sistemele de informații HR asigură stocarea și gestionarea datelor angajaților, gestionarea programelor de formare și a inițiativelor de dezvoltare a angajaților și, în tot ce facem, ne propunem să satisfacem nevoile clienților noștri prin simplificarea sarcinilor administrative, reducerea eforturilor manuale, acurateței datelor și, în general, o experiență cât mai bună a angajaților.
Cum reușiți, prin serviciile oferite, să reduceți încărcătura profesională și deci, nivelul de oboseală și stres?
Datorită proceselor optimizate prin soluțiile noastre de captare și extragere a datelor și robotizare a proceselor, automatizăm sarcini repetitive și consumatoare de timp, cum ar fi introducerea de date, generarea de rapoarte și gestionarea documentelor au rolul de a elibera profesioniștii din HR de sarcinile manuale și administrative. Acest lucru le permite să se concentreze pe activități strategice și cu valoare adăugată, mai ofertante profesional vorbind și, în același timp, reducem volumul de muncă și minimizăm potențialul de burnout.
Fluxuri de lucru automatizate, scalabile și flexibile economisesc timp, reduc stresul, dau acces la date în timp real și oferă o abordare structurată și consecventă a operațiunilor de resurse umane.
Prin automatizarea sarcinilor de rutină, dăm putere echipelor de HR să lucreze mai eficient și să se concentreze pe inițiative strategice, îmbunătățind în cele din urmă echilibrul dintre muncă și viața personală și bunăstarea acestora.
Ce faceți ca să reușiți să vă loializați angajații?
Pe o parte, sunt angajații departamentului de resurse umane. Prin implementarea soluțiilor noastre de automatizare, reducem sarcina profesională a acelor angajați, le minimizăm oboseala și le atenuăm stresul.
Pe de altă parte, reținem angajați companiei prin simplificarea sarcinilor administrative, automatizarea gestionării concediilor și absențelor, oferindu-le un acces mai facil la instrumente de formare și dezvoltare și, în general, îmbunătățindu-le experiența la lucru.
Cu ce se diferențiază compania pe care o reprezentați față de concurență?
INFORM, membru al AUSTRIACARD HOLDINGS, a fost fondată în 1897, și este listată la Bursa de Valori din Atena din 1994, și de anul acesta și la Bursa din Viena, oferă produse și servicii pentru gestionarea securizată a documentelor și a informațiilor, inovand în transformarea digitală a afacerilor și organizațiilor pentru furnizarea de soluții de înaltă specializare.
Suntem un furnizor lider de soluții de transformare digitală înalt specializate ale căror servicii includ, asistenți virtuali inteligenți, automatizări cognitive, automatizări contabile, onboarding digital, concepte de sucursale fără hârtie, platformă de sondaje omnicanal, loialitate, conferințe video îmbunătățite, servicii de consultanță în strategie digitală și mini ERP-uri.
Am creat echipe dedicate de experți și investim masiv în îmbunătățirea portofoliului de servicii și a expertizei personalului său. Acest lucru, împreună cu parteneriatele de succes pe care le-am stabilit cu furnizori de top din lume, ceea ce ne diferențiază de concurența noastră.
Fiabilitatea și standardele înalte ale soluțiilor oferite sunt principalele atuuri pentru alegerea soluțiilor noastre.
Acest articol este preluat din ediția print a Revistei CARIERE nr. 285
Pentru abonare, click aici