Mic inseamna mare
"Small is the new big" este titlul original al cartii publicate de editura Brandbuilders in Romania. In librarii o puteti gasi cu numele de "Viitorul apartine companiilor mici" si deja ati ghicit subiectul acestei scrieri. Autorul Seth Godin a strans 183 de eseuri, observatii si idei remarcabile de afaceri, cu scopul de a dobori mitul conform caruia trebuie sa te evidentiezi prin marime.
S-a dovedit ca o companie mica poate ajunge la acelasi succes, cu mai putine resurse, decat una mare. Avantajul companiilor mari este uneori puterea financiara, dar cand esti mic nu intampini la fel de multe piedici, iar comunicarea externa se realizeaza mai usor. Seth Godin este autorul a sapte bestselleruri internationale: "Purple Cow", "Permission Marketing", "Unleashing the Ideavirus", "The Big Red Fez", "Survival Is Not Enough", "Free Prize Inside! " si "All Marketers Are Liars". De asemenea, este editorul lucrarii "The Big Moo", dar si fondator si CEO al firmei Squidoo.