Poveste strălucitoare de Crăciun
La AFI veţi putea găsi un stand special cu peste 300 de decorațiuni și accesorii de Crăciun, piese de mic mobilier, pline de strălucire. Aşa vă vor veni şi cele mai potrivite idei de cadouri și tot ceea ce vă doriţi pentru a avea acasă o atmosferă specială de Sărbători: globuri, reni de pluș, ceșcuțe vesele, figurine specifice iernii, mici accesorii de mobilier.
„Crăciunul este o poveste magică, iar noi dorim, prin accesoriile și decoraţiunile din colecția de iarnă, să transmitem această atmosferă și celor care vin în centrul comercial AFI Palace Cotroceni. Pentru că Sărbătorile înseamnă momente speciale, și noi vom crea pentru clienții noștri experiențe minunate, de împărtășit celor dragi. Astfel, în weekendul 20–21 decembrie, vom avea în magazinul Kika activități speciale pentru familii și copii, cu multe surprize pentru toți curajoşii ”, spune Ruxandra Apostolică, Marketing Manager Kika România.
Şi pentru ca oricărui client să-i fie mai uşoară alegerea decoraţiunilor, aceasta se poate face de pe site; le poate comanda telefonic sau pe e-mail şi le poate achita şi ridica de la standul din AFI Palace Cotroceni.
Retailerul de mobilier a amenajat standul Kika Târgul de Crăciun, în cadrul căruia consilierii oferă clienților sugestii de decorare a locuinței de sărbători. Anul acesta, culorile în trend sunt auriu, argintiu, bordo, roz, maro și clasicele roșu, verde.
O viață mai frumoasă și amenajarea individuală a locuinței – calitate ridicată la cele mai bune prețuri, acesta este sloganul pentru care brandul este recunoscut. Kika oferă o gamă largă de mobilier și amenajări interioare pentru toate gusturile și posibilitățile. Sortimentul de produse cuprinde peste 50.000 de articole. Clienții beneficiază de o ofertă bogată de produse, începând cu accesorii practice până la soluții complete de amenajare premium. Sub mottoul „Totul sub același acoperiș”, Kika oferă și servicii de tipul livrare, montare, măsurare, proiectare, preluare de mobilier vechi și multe altele. Asta dacă veţi voi să aprofundaţi oferta.
Cele mai noi trenduri ale brandului pot fi găsite şi pe Facebook.