Romanii tin cu Argentina la CM 2010
Vodafone Romania a efectuat, in data de 26 iunie, un sondaj de opinie prin SMS, privind preferintele si interesul romanilor pentru Campionatul Mondial de Fotbal, editia Africa 2010, utilizand SMS Survey, un instrument nou, parte a portofoliului de mobile advertising AdPlus.
Sondajul mentionat a fost realizat de Vodafone in parteneriat cu compania Brennan Research & Consultants, care utilizeaza acest canal in portofoliu sub numele SMS Monitor, un instrument operativ de cercetare de piata al companiei.
„Cercetarea de piata prin SMS este cea mai eficienta metoda cantitativa de sondaj in acest moment, costurile incep de la cateva sute de Euro iar implementarea, colectarea si analiza datelor poate dura de la cateva ore la maximum 3-4 zile. Cercetarile de acest tip trebuiesc dimensionate corect in raport cu canalul utilizat (SMS): baterii scurte de intrebari, chestionare compacte, abordarea de teme generale ”, a declarat Radu Bogdan, Managing Partner & BDM, Brennan Research & Consultants.
Iata optiunile respondentilor, in ordinea preferintelor:
Cercetarea s-a efectuat pe un esantion de 2.773 clienti Vodafone si este reprezentativa la nivel national urban, cu o marja de eroare de +/-1.9%. Rata de raspuns la acest sondaj a fost de 8%. In cazul altor cercetari efectuate pana acum prin SMS, ratele de raspuns s-au incadrat intre 5-12%.