Ubercopterul, serviciul Uber creat pentru Festivalul de la Cannes
O cursă Ubercopter va pe ruta Nisa – Cannes costă 160 de euro pentru o persoană. Reprezentanţii companiei doresc să păstreze flexibilitatea şi Uber şi îşi propun ca timpul de aşteptare a elicopterului să fie de cel mult două ore.
Pentru a asigura zborurile, Uber a făcut parteneriat cu o companie privată de închiriat elicoptere. Principiul serviciului este acelaşi ca şi în cazul maşinilor,dar are anumite particularităţi. De exemplu, dacă vremea este proastă, Ubercopterul nu va circula, respectând restricţiile de trafic aerian.
Anul trecut, în timpul Festivalului de la Cannes, Uber a propus un serviciu asemănător de jet privat. Au fost propuse zboruri de la aeroportul Bourget către Nisa, la preţul de 6490 de euro. Serviciul nu a avut prea mulţi clienţi şi a fost mai degrabă parte a unei strategii de comunicare. Dar Uber a vrut să demonstreze că, la nivel de organizare, poate face orice.
Compania speră ca Ubercopterul să aibă mai mult succes. Cerere există în această perioadă, mai ales pentru că autostrada este foarte aglomerată. În plus, strălucirea luminilor festivalului atrage mulţi turişti bogaţi (mai mulţi decât de obicei) pe Coasta de Azur.