Încă o soluție sigură de plată pentru clienții magazinelor online
Pe langă sistemul de plată în rate disponibil, SEQR vine și ca o soluţie pentru telefonul mobil, aplicaţia comunicând direct cu serverele SEQR şi folosind o tehnologie de verificare a tranzacţiilor similară celei utilizate de bănci. Plăţile cu telefonul mobil prin SEQR se finalizează uşor şi rapid, ceea ce permite şi fluidizarea traficului în magazinele EuroGsm şi îmbunătăţeşte experienţa de cumpărare.
În parteneriat cu Seamless România, EuroGsm oferă clienților posibilitatea de a realiza plățile simplu și rapid, cu ajutorul telefonului mobil, prin scanarea unui cod QR. SEQR este disponibilă gratuit în App Store, Google Play şi Windows Store.
Pentru a plăti cu SEQR, clienţii trebuie doar să scaneze codul QR afişat la casele de marcat din magazinele EuroGSM sau la finalizarea cumpărăturilor online şi să valideze plata cu ajutorul codului PIN.
„O tendință actuală, indiferent de domeniu, este digitalizarea, iar EuroGsm, ca retailer în domeniul telecom, este în permanență la curent cu schimbările care au loc atât online, cât și offline, astfel că implementarea unui sistem de plată prin intermediul telefonului mobil a reprezentat un pas logic în strategia de îmbunătățire a experienței clienților”, a declarat Zoltan Halmai, director comercial al EuroGsm.
După descărcarea în telefon, aplicaţia SEQR se conectează la contul bancar al clientului uşor şi securizat prin canalele bancare şi devine un instrument de plată complementar, fără costuri adiţionale, sigur, rapid şi uşor de folosit. În plus, utilizatorii au posibilitatea să vizualizeze chitanţele salvate digital şi să acceseze oricând soldul contului.