Performanta cere sacrificii. Nu zau!
La varsta pe care o are, cei mai multi dintre romani l-ar vedea plimband nepoteii prin parc sau „deranjand“ prin simpla lui prezenta prin transportul comun. Poate de aceea si-a pierdut si o parte dintre fanii carora le-a cerut un act de sinceritate in momentul asumarii propriei persoane.
Din exterior, s-ar parea ca „datoria“ lui Ilie Nastase este sa nu asculte vocile hatersilor si sa se lase condus de instinct. Ilie Nastase a fost primul jucator care a reusit performanta de a se afla in fruntea clasamentului ATP timp de 40 de saptamani la rand. El este unul dintre cei mai celebri jucatori de tenis ai tuturor timpurilor, castigand nu mai putin de 132 de titluri. Astfel a reusit sa minimizeze raul si sa potenteze binele. Si atunci nu este de mirare ca fosta mare glorie a tenisului mondial continua sa fie un brand de succes atat in Romania, cat si in strainatate.
Ilie a fost adeseori ambasadorul unor produse premium iar cel mai recent dintre ele este Hublot. Compania American Express Business Insights vine cu o veste buna pentru afacerile care se adreseaza unui public exclusivist. Piata de lux s-a revigorat, iar baza de date a consumatorilor a capatat valente superioare. La nivel mondial, cheltuielile de pe aceasta piata de lux sunt in crestere in mod constant, in toate industriile. De exemplu, dupa ce in ultimele doua luni a deschis boutique-uri peste tot pe glob (in Place Vendôme, Paris, pe Madison Avenue, New York, pe Bal Harbour, Miami, si Ginza, Japonia), Hublot merge in cele mai prestigioase locatii din lume prin deschiderea celui de-al 36-lea boutique al sau, aflat pe 31 New Bond Street, Londra, in colaborare cu Time Products. Ilie Nastase a prezentat alaturi de CEO-ul companiei, Jean-Claude Biver, si Presedintele Time Products, Marcus Margulies, mult asteptatul ceas Hublot Nastie Bang, produs intr-o editie limitata de 132 de piese, cate una pentru fiecare victorie repurtata de fostul tenisman de-a lungul carierei sale: 87 la simplu si 45 la dublu. Construita in anii 1700, in inima tinutului Mayfair, New Bond Street a devenit de-a lungul timpului unul dintre locurile de intalnire preferate de brandurile de lux. Inaugurarea boutique-ului a avut loc la sfarsitul lunii iunie, in prezenta lui Ilie Nastase, a lui Marcus Margulies, presedintele Time Products, si a lui Jean-Claude Biver, CEO Hublot.
Nastie Bang (foto 2) este un model Big Bang de 44 de mm, din ceramica neagra, cu mecanism automatic cu cronograf. Ceasul are steagul Romaniei plasat pe laterala carcasei, iar semnatura lui Ilie Nastase este gravata pe cadranul din antracit, in dreptul orei sase. In Romania, Nastie Bang va costa 65.900 de lei.