Valoarea tichetelor cadou a crescut cu 33%
În perioada ianuarie-martie a acestui an, s-au înregistrat creşteri de 14,6% în ceea ce priveşte volumul tichetelor Cadhoc, faţă de perioada similară din 2014, potrivit unui comunicat de presă.
Citește și Volumele de tichete cadou oferite de companii pentru 8 Martie au crescut cu 50%
În ceea ce priveşte modul în care sunt utilizate tichetele cadou, beneficiarii preferă magazine din domenii precum electronice-electrocasnice, modă, cosmetice și bricolaj.
Ocaziile tradiţionale în care se acordă tichetele Cadhoc pentru recompensarea salariaţilor sunt 8 Martie, Paşte, 1 Iunie şi Crăciun. Ocaziile în care se oferă tichete cadou au fost extinse și în cazul unor evenimente precum Back to School, din septembrie, sau în anumite zile speciale sărbatorite în companii.
Citește și Tichetele de masă electronice devin realitate și în România
Companiile care acordă tichete cadou din bugetul de cheltuieli sociale sunt scutite de contribuţiile patronale, iar valorile sunt deductibile fiscal. Câştigul pe care îl are o firmă ce acordă tichete cadou, din aceasta linie bugetară, ajunge la 40%, comparativ cu aceeaşi primă netă în bani. Pe lângă bugetul de cheltuieli sociale, tichetele cadou pot fi oferite din bugetul de protocol sau din bugetul de marketing şi publicitate.