2009: Leo Burnett Group, afaceri in crestere cu 14%
„Am crescut in cifra de afaceri si in profitabilitate cu fiecare companie din grup”, declara Stefan Iordache (foto), COO Leo Burnett Group.
Cea mai mare crestere ca procent a cifrei de afaceri a inregistrat-o, pentru al doilea an consecutiv, agentia de marleting interactv iLeo, cu o crestere de 43%.
Din punct de vedere valoric, cea mai importanta crestere apartine, din nou, lui Starcom MediaVest Group, care a finalizat anul 2009 cu o cifra de afaceri de 170,3 mil. lei, fata de 152,1 mil. lei in 2008.
„2009 a fost un an mai greu si din perspectiva presiunilor din partea clientilor pentru rezultate imediate”, afirma Ioana Iordache – CEO al Leo Burnett Group.
In ceea ce priveste conturile castigate, in 2009 agentiile din grup au ajuns la un total de 64 de clienti si 151 de branduri in portofoliu. Printre clientii castigati anul trecut se numara: Adevarul Holding (media), Groupama (creatie), GE Money (media), Gusto (PR), Fiat (creatie), Bergenbier SA (full service), Hochland (PR), Rosia Montana (full service), Zapp (interactive).
In 2009, cifra de afaceri a grupului a ajuns la 262,4 mil. lei in 2009, fata de 231 mil. lei, in 2008.
Leo Burnett inseamna agentia de publicitate Leo Burnett & Target, compania de media Starcom MediaVest, agentia de consultanta in relatii publice The Practice, agentia de marketing interactiv iLeo, shopul de idei 23 Communication Ideas si Tru Media Research, companie specializata in masurarea audientei in-store si indoor.