3 burse la simularea de marketing BrandPRO!
În cadrul simulării online, pe parcursul a 5 runde (ani), echipele de participanți dezvoltă strategii de marketing pentru 2 branduri, anticipând mișcările celorlalți competitori, într-o lume virtuală. EXEC-EDU a integrat aceasta simulare într-un curs intensiv și dinamic, de 2 zile.
Pentru a putea intra în cursa pentru cele trei burse, este necesar să completezi formularul disponibil online și să scrii, în maxim 10 rânduri, un exemplu de strategie de poziționare de succes a unui brand românesc. Cele trei burse disponibile sunt:
- Bursă integrală pentru locul 1: în valoare de 395 EUR + TVA;
- Bursă parțială pentru locul 2: în valoare de 197 EUR + TVA (50% din valoarea cursului);
- Bursă parțială pentru locul 3: în valoare de 118 EUR + TVA (30% din valoarea cursului).
Câștigătorii vor fi desemnați în data de 14 mai și vor fi anunțați pe site-ul EXEC-EDU. Vor fi premiate cele mai bine argumentate răspunsuri, în urma selecției juriului format din 2 experți ai companiei.
Participanții la curs vor învăța să:
– se pună la punct rapid cu conceptele de țintire, poziționare, mix de marketing, strategie de brand – prin exemple de bune practici și studii de caz;
– experimenteze care sunt efectele propriilor idei creative şi decizii, fără să aloce bugete uriașe pe campanii de marketing riscante.
Programul este util tututor celor care vor să dobândească abilități de proiectare a strategiilor de marketing și poziționare de succes: directori de marketing, specialiști de marketing, specialiști în comunicare, brand manageri, antreprenori și orice profesionist care gestionează un portofoliu de branduri.