5 motive pentru care cererea de piese auto online a crescut in ultimele 5 luni
Expertii Autohut au identificat urmatoarele 5 beneficii ca fiind cele mai importante pentru un cumparator cu cunostinte medii despre masini:
1.Economie semnificativa – Preturile oferite online sunt cu pana la 70% mai mici decat in magazinele traditionale sau service-uri;
2.Mai multe produse pe stoc – in magazinele traditionale nu exista posibilitatea de acces la peste 2 milioane de piese si accesorii, cum e in cazul Autohut.ro;
3.Confort – Este mai facila comanda unei piese sau a unui accesoriu din mediul online, iar livrarea va fi facuta direct acasa sau la service, astfel ca se elimina drumul pana la magazinul traditional, unde exista riscul de a nu gasi piesa pe stoc;
4.Informatie – Accesul la informatii detaliate legate de piese, a brandului acestora, a fiabilitatii produsului si a conditiilor de garantie oferite de producator;
5.Se pot compara preturile – Orice pret se poate compara intre diferite magazine online, astfel incat cumparatorul sa ia cea mai buna decizie fara sa fie nevoie sa circule prin oras pe la mai multe magazine traditionale.
Aceste beneficii au fost identificate ca urmare a interactiunii cu clientii Autohut.ro atat in timpul comenzilor, cat si prin feedback-ul oferit dupa incheierea cu succes a unei tranzactii.
“Exista piese auto si accesorii care sunt mult mai usor de identificat online dar si mai usor de instalat, ceea ce face comertul online de piese auto sa fie mult mai facil pentru consumatorul ce detine cunostinte medii despre masini. Astfel, el poate economisi in primul rand bani si apoi timp. Cererea online pentru produsele Autohut.ro a crescut in ultimele 5 luni cu 36 la suta, ceea ce ne bucura, si ne intareste convingerea ca acest tip de achizitie devine unul familiar ”, spune Mihai Mitru, expert AutoHut.ro.