A fost lansată prima aplicație de augmented reality pentru promovarea unui brand de angajator
Aplicația are rolul de a ilustra într-un mod spectaculos noul program de recrutare și de a comunica într-o manieră inedită valorile pe care Coca-Cola HBC le caută în rândul viitorilor tineri manageri ai companiei: talent, pasiune, dinamism și efervescență, se precizează într-un comunicat.
Astfel, pornind de la vizualul programului „Destination: management”, realizat în colaborare cu un artist digital, a fost creată o replică tridimensională care le permite utilizatorilor să descopere cât de palpitant poate fi drumul către o viitoare carieră într-o poziție de management.
Aplicația este disponibilă online, pe website-ul de cariera www.cchbcjobs.ro/destination și poate fi descarcată gratuit de către utilizatori. Accesul în aplicație se face prin intermediul unei cărți de vizită speciale, care va fi distribuită la evenimentele studențești la care Coca-Cola HBC participă, dar și oferită ca premiu în cadrul unor concursuri care vor fi organizate pe pagina de Facebook Talente Nedescoperite începand cu data de 4 mai.
„Destination: management” este un program de dezvoltare profesională accelerată, în urma căruia 6 tineri studenți sau absolvenți vor deveni manageri în cadrul Coca-Cola HBC România. Programul de Management Trainee va avea o durată de 2 ani și va demara în luna octombrie a acestui an.