Ambient: Creștere de 28% a cifrei de afaceri în 2011
Această cifră are la bază o creștere de 28% față de valoarea cifrei de afaceri din 2010, 105 milioane de euro, dar se bazează totodată și pe un proces de repoziționare a business-ului și a unei strategii demarate în 2009 și continuată în 2010. Atât divizia de Retail, cât şi cea de Distribuţie au jucat un rol esenţial pe parcursul anului trecut.
,,Ambient a reușit să își mențină stabilitatea și să facă performanță în ceea ce privește rezultatele obținute în contextul în care creșterea nu s-a bazat pe extinderea lanțului comercial. Am decis că este mai corect și mai profitabil să continuăm toate procesele în linia planului strategic pentru a avea un viitor stabil”, a declarat Ioan Ciolan, Directorul General şi fondatorul Ambient, care numără o rețea de 14 centre comerciale și două depozite logistice.
Dacă anul 2009 a reprezentat pentru Ambient momentul asumării deciziei de a restructura businessul, în anul 2011 estimările de 15% creștere, realizate la începutul anului trecut, au fost depășite.
Anul acesta, pe 3 februarie, Ambient a împlinit 19 ani de existenţă pe piaţa din România, iar pe 3 mai, compania a deschis un nou centru comercial în Braşov, acesta fiind un concept dedicat braşovenilor care renovează sau construiesc. Ambient a susținut deja proiectele de construcție și amenajare pentru locuințele a 100.000 de familii.
De asemenea, programul Ambient Total a fost foarte bine primit de clienţi. Prin acesta, compania consiliază o familie de la începutul și până la finalul proiectului de renovare sau construcție, pentru tot pachetul de materiale necesare și, în același timp, recomandă cele mai bune servicii de execuție de pe piață.