Asistentul Financiar, aplicaţia care te ajută cu bugetul
„Parte a strategiei BCR de dezvoltare a canalelor digitale, Asistentul Financiar BCR este a treia aplicaţie bancară disponibilă clienţilor BCR în Apple Store şi Google Play, împreună cu aplicaţia de Mobile Banking Touch 24 banking BCR şi aplicaţia eToken BCR. Aceste aplicaţii sunt gratuite pentru toţi utilizatorii serviciului 24 Banking BCR şi permit clienţilor noştri să beneficieze de cele mai bune servicii utilizând fie un smartphone, fie o tabletă”, a declarat Marian Ignat, Director Executiv Managementul Canalelor Retail BCR.
Asistentul Financiar BCR permite planificarea şi administrarea de bugete personale şi deţine un întreg set de funcţionalităţi utilizate pentru analiza acestor informaţii într-un mod prietenos, cu o serie bogată de grafice simplu de înţeles.
Citeşte şi: Fondatorul Kruger & Matz: Brandul, unealta prin care hrăneşti falsa fericire
Clienţii au posibilitatea de a-şi identifica cheltuielile viitoare şi de a face estimări, de a-şi compara profilul cu altele similare din aceeaşi categorie, de a fi notificaţi cu privire la ţintele de cheltuili pe care şi le-au previzionat şi de a-şi vizualiza evoluţia portofoliul în timp.
Asistentul Financiar BCR generează o perspectivă globală asupra bugetului propriu şi oferă posibilitatea de a avea un control absolut asupra banilor deţinuţi.
Din portofoliul clienţilor existenţi cea mai mare parte îşi încasează veniturile lunare la BCR pe care ulterior le gestionează prin intermediul canalelor alternative (non-cash). În rândul clienţilor care şi-au stabilit bugete de cheltuieli, 53% au ales un singur buget pe care şi-l gestionează, 24% dintre clienţi au ales să urmărească între 2 şi 4 bugete, iar restul de 23% au optat pentru urmărirea unui numar de peste 5 bugete lunare de cheltuieli.