Au inceput inscrierile la Romanian PR Award, editia a opta
Cele mai bune proiecte inscrise in cele 9 sectiuni de concurs vor fi premiate cu ocazia Galei PR Award, in seara zilei de 6 octombrie, la Palatul Parlamentului. 30 profesionisti de relatii publice, nume sonore ale PR-ului autohton si international, asigura jurizarea competitiei.
“Anul 2010 nu a debutat intr-o nota deosebit de optimista pentru mediul de afaceri, in general, si pentru breasla comunicatorilor, in particular. Cu toate acestea, exista suficiente motive de optimism cu privire la perspectivele relatiilor publice in viitorul apropiat. O mai mare transparenta, autenticitatea sporita ceruta de consumatori si alti stakeholderi, accentul pus pe dialog – toate aceste tendinte se manifesta in favoarea relatiilor publice. Noua sectiune a competitiei 'Social Media for PR' precum si categoriile deja consacrate ofera profesionistilor de relatii publice ocazia de a-si promova performantele in domeniile in care s-au impus”, a declarat Thomas Achelis, presedintele Forum for International Communications.
Persoane fizice si juridice, companii, organizatii non-guvernamentale si agentii de PR isi pot inscrie campaniile la sectiunile: Comunicare corporatista, Comunicare pentru administrarea riscurilor, a crizelor si a oportunitatilor, PR pentru marketing, Social media pentru PR, Comunicare interna, Responsabilitate sociala, Organizatii non-guvernamentale. Societate civila, Comunicare in domeniul public, Buget – / creativitate +. Studentii concureaza la categoria Junior PR Award.
Jurizarea competitiei
Prin traditie, jurizarea competitiei este asigurata de o echipa internationala de practicieni, cercetatori si manageri, personalitati recunoscute pentru expertiza si experienta lor in domeniul Relatiilor Publice. Juriul este prezidat de Peter Debreceny (SUA), Chairman al Institute for Public Relations (IPR) si Vice-Presedinte Arthur W Page Society, reunind 30 de profesionisti de comunicare din 7 tari.
Criteriile de jurizare sunt conforme standardelor de performanta ale Asociatiei Internationale de Relatii Publice (IPRA): Oportunitatea campaniei, Cercetarea, Planificarea, Executia, Evaluarea si Creativitatea. Acestea pot fi consultate la http://www.praward.ro/pr-award.html