BrandTailors: 20 de proiecte adaugate in portofoliu anul acesta
Activitatea echipei BrandTailors s-a concentrat, in anul 2010, pe o serie de provocari adresate atat de clienti aflati deja in portofoliul companiei, cat si de noi clienti, care au ales agentia drept consultantul lor pentru schimbarea identitatii de brand, pentru construirea unui brand sau pentru dezvoltarea unor componente ale identitatii existente. Astfel, pana la sfarsitul lunii noiembrie, compania BrandTailors a lansat, pentru 16 brand-uri, urmatoarele 20 de proiecte:
- 3 brand-uri nou-lansate, respectiv HapiHap, Azuga Apa de Izvor si Generis;
- 10 proiecte de rebranding dezvoltate pentru Zuzu, Raraul, Kandia, Magura, Star, Tasty, Antena 1, Poiana Soarelui, Monsena si AMP;
- 3 proiecte de package design realizate in vederea consolidarii portofoliilor de produse – Azuga Apa de Izvor (apa carbogazoasa), Silvana (caramele), LaDorna (lapte proaspat);
- 3 proiecte de branding digital dezvoltate de catre divizia Community BrandTailors pentru Tiriac Holdings, Monsena si Azuga Apa de Izvor;
- 1 proiect de activare a brand-ului Raraul.
”Mare parte din proiectele finalizate au fost castigate in cadrul unor licitatii inca din anul 2009, tendinta ce s-a mentinut si in 2010. Astfel, in portofoliul BrandTailors au intrat 15 noi companii pentru care dezvoltam proiecte ce vor fi lansate anul viitor. Printre acestea pot aminti, deocamdata, de Titan, Tetrapak, Smartree, Petrom, Macromex, Interstar Chim si 7Spice – divizie a grupului Vel Pitar”, a declarat Beatrice Danis, Managing Partner BrandTailors.
Previziunile managementului companiei pentru anul 2010 au estimat o crestere a cifrei de afaceri fata de 2009, tocmai in baza paletei extinse de proiecte intrate in derulare si finalizate de consultantii si designer-ii BrandTailors.
“Din punct de vedere al indicatorilor financiari, cifrele de anul acesta ne aduc doua motive de bucurie: o crestere evidenta fata de 2009 si o crestere semnificativa fata de 2008, an-reper pentru industria de consultanta de brand din Romania. Am convingerea ca si anul acesta vom continua sa crestem si, in consecinta, vom depasi nivelul de 20% cota de piata, inregistrat in 2009 – top 10 jucatori”, a adaugat Beatrice Danis. In momentul de fata, compania are in derulare un numar de aproximativ 20 de proiecte prevazute a fi lansate in prima jumatate a anului 2011, jumatate dintre acestea fiind lansari de brand-uri noi.
“Daca 2010 a fost anul proiectelor de rebranding, tipologie de proiect care ne-a consacrat, anul 2011 va confirma definitiv valoarea echipei pe care o conduc, odata cu introducerea in piata a unei serii de brand-uri noi construite pe fundatii solide, fapt ce le va asigura succesul pe piata din Romania”, a concluzionat oficialul.