BrandTailors realizează campania de comunicare internă pentru Petrom
Complexul de cinci clădiri localizate în nordul capitalei va reuni aproximativ 2.500 de angajaţi din cele opt sedii ale companiei, aflate în Bucureşti şi Ploieşti.
Pentru a facilita interacţiunea între membrii organizaţiei şi pentru a realiza conexiunea acestora cu valorile Petrom, BrandTailors a implementat campania de comunicare internă „Receive to give”, care redă spiritul pionieratului, al sustenabilităţii, parteneriatului, leadershipului şi profesionismului, specifice companiei Petrom.
Sistemul de panouri indoor montat în clădirile Petrom City aduc în atenţia personalului conceptul „Receive to give” şi prezintă proiecte interne sau externe şi activităţi de CSR desfăşurate sau în curs de desfăşurare.
"Întrucât clădirile Petrom City adună un număr foarte mare de oameni, era nevoie de ceva care să îi aducă mai aproape, de un amplu fenomen cu implicaţii la nivel de cultură organizaţională. Ideea de a comunica vizual momente din desfăşurarea proiectelor sau activităţilor de CSR în care s-au implicat angajații a fost un bun prilej de a le reaminti acestora ceea ce îi aduce împreună." – Anca Tăzlăoanu, Brand Consultant.