BrandTailors si-a lansat noua strategie de comunicare on-line bazata exclusiv pe retelele sociale
Avansul tehnologic al ultimilor ani, cresterea importantei retelelor sociale, dezvoltarea posibilitatilor de utilizare a acestora, dar si migrarea bugetelor de comunicare inspre Internet au impus o regandire strategica asupra a ceea ce inseamna comunicarea si prezenta on-line a unei companii din avangarda industriei de branding romanesti.
“Am dorit sa cream un instrument unic care sa ne permita sa trasmitem informatie inspre diverse grupuri tinta, dar, in egala masura, sa ne deschidem cat mai mult inspre impartasirea proiectelor realizate, a ideilor, a crezurilor noastre. Intr-o lume in care, deja, paginile de social media ale brand-urilor depasesc, in numar de vizitatori, chiar website-urile proprii ale acestora, era firesc sa anticipam beneficiile folosirii retelelor sociale in avantajul unei comunicari mult mai deschise si mai eficiente”, a declarat Beatrice Danis, Managing Partner BrandTailors.
Astfel, noua platforma BrandTailors.com este cladita pe o strategie de social media bazata pe Facebook, Twitter, LinkedIn, Flickr si Scribd. Inovatia din spatele structurii site-ului este ca, in fapt, intregul continut al BrandTailors.com se regaseste exclusiv pe aceste retele sociale, repartizat in functie de tipul de interactiune pe care acestea o ofera utilizatorilor.
”Suntem primii din Romania care aducem retelele sociale in prim-plan in acest mod, in loc sa le folosim doar ca instrumente conexe. Am identificat, in urma unei analize asupra vechiului nostru website, dar si asupra informatiei pe care o comunicam, faptul ca exista grupuri distincte de public carora ne adresam si cu care interactionam, iar noua strategie on-line ne va ajuta sa comunicam diferentiat fiecarui grup in parte”, a adaugat Ionut Militaru, Account Executive.
Conform noii strategii, Facebook este spatiul in care echipa isi impartaseste proiectele, dar si aventurile zilnice, ideile, fotografiile, spatiul unde discuta cu toata lumea si unde isi face mereu noi prieteni. Twitter devine centrul de presa al companiei, in vreme ce LinkedIn este spatiul de comunicare cu profesionisti din intreaga lume si in special cu cei interesati sa devina ”alumni” ai disciplinei branding. Dialogul cu specialistii in design se va focaliza pe Flickr, unde se regasesc toate proiectele companiei, in imagini deschise discutiilor si schimbului de idei. Iar Scribd este locul in care se regasesc studiile de caz din spatele proiectelor dezvoltate, cu toate detaliile, un suport scriptic pentru toti cei interesati de abordarea strategica necesara in procesul de branding.