Britanicii de la SHL intră pe piaţa locală de evaluare ocupaţională
"Construirea unui parteneriat cu firma 42 face parte din politica noastră de extindere în Europa de Est. Evoluţia actuală a României transmite semnale încurajatoare cu privire la creşterile economice aşteptate”, a declarat David Leigh, CEO al companiei SHL.
42 Organizational Assessment, condusă de Dragoş Iliescu, este parte a grupului care include compania de marketing & organizațional research D&D Research şi publisherul român de teste psihologice, Testcentral.
Reprezentanţii SHL consideră că parteneriatul răspunde unei necesităţi strategice a pieţei de resurse umane din România: identificarea, evaluarea şi managementul talentului în toate tipurile de organizaţii (companii comerciale private şi de stat, structuri guvernamentale etc.)
42 Organizational Assessment va deservi partenerii de business internaţionali ai SHL. Pe termen mediu, compania tinteşte o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro.
SHL a înregistrat în 2011 un profit brut de circa 3,7 milioane de euro. La nivel mondial compania britanică sprijină businessul a peste 10.000 de clienţi, dintre care peste 50% fac parte din clubul Global Fortune 500, iar peste 80% sunt listaţi la Financial Times Stock Exchange (FTSE).
Reţinerea talentelor, o provocare a pieţei locale
Samia Khan, head of commercial Emerging Markets in cadrul SHL, consideră că angajatorii români trebuie să-i privească pe angajaţii/candidaţi ca şi talente, şi să identifice acei motivatori prin care îi pot reţine în companie, motivatori care nu rezumă neapărat la salariu.
"Companiile trebuie să investească timp şi bani în reţinerea talentelor", a spus Samia Khan.
Totodată, Dragoş Iliescu, managing director SHL, consideră că pierderea de talente în România vine din lipsa de oportunităţi şi din faptul că aceste talente nu sunt identificate la timp.
"Identificarea timpurie a talentelor încurajează crearea de oportunităţi", a precizat Dragoş Iliescu.