Capitala Europeana a Tineretului in 2015, Cluj-Napoca, sustine tinerele talente
Cluj-Napoca, unul dintre cele mai mari orase universitare din Romania, devine in 2015 Capitala Europeana a Tineretului, atragand atentia asupra rolului pe care noua generatie il joaca in dezvoltarea societatii. In acest context, Nestle Romania lanseaza o noua dimensiune a programului “Nestlé Needs YOUth” la nivel local, chiar din aceasta toamna, oferind tinerilor surse de inspiratie si diverse oportunitati pentru conturarea unui viitor profesional de succes. De asemenea este vizta atragerea de noi talente din randul tinerilor si dezvoltarea profesionala a acestora, intr-un context european ce urmareste implicarea activa a generatiei tinere in dezvoltarea culturala, sociala, politica si economica locala.
”Faimos pentru atmosfera studenteasca vibranta si desemnat Capitala Europeana a Tineretului in 2015, Clujul are ocazia acum sa demonstreze ca tinerii au o voce care merita ascultata. De aceea, am vazut in acest eveniment o oportunitate binevenita de a participa cu programul nostru “Nestlé Needs YOUth”pe plan local, contribuind la dezvoltarea aptitudinilor profesionale ale tinerilor”, a declarat Hervé de Froment, Country Manager, Nestlé Romania.
Printr-o serie de evenimente si actiuni menite sa amplifice rolul esential al tinerilor in cresterea economiei europene, Nestle Romania se va afla intr-un dialog deschis cu studentii si proaspat absolventii din Cluj si nu numai. Astfel, prin intermediul programului, tinerii vor avea acces la o serie de sesiuni de orientare profesionala si indrumare in redactarea CV-ului, workshop-uri sustinute de reprezentantii Nestlé si evenimente cu invitati speciali, toate acestea oferind continuitate initiativei companiei de a contribui la integrarea tinerilor pe piata muncii.
”Suntem in toiul pregatirilor pentru evenimentele ce vor avea loc in Capitala Europeana a Tineretului si, pe masura ce ne apropiem de momentul lansarii, cu ajutorul partenerilor, proiectul nostru de suflet prinde din ce in ce mai mult contur. Suntem mandri ca pornim in aceasta calatorie, care se anunta captivanta, alaturi de Nestle Romania si programul sau pentru tineret, “Nestlé Needs YOUth”, menit sa aduca un plus de valoare in cresterea calitatii vietii tinerilor din Europa.” a declarat Vlad Pop, presedintele Federatiei Share Cluj-Napoca.