Career Leader 2: Experienţă şi oportunităţi de carieră pentru tineri
Career Leader a debutat luni, 22 octombrie, cu ziua dedicată domeniului consultanţei. Participanţii au avut şansa de a fi consultanţi pentru o zi şi au lucrat alături de profesionişti din cadrul Contrast Management Consulting, Controller Institut şi Colliers International. Ineditul evenimentului a constat în simularea unei întâlniri cu clientul, simulare în cadrul căreia echipele participante în concurs au jucat rolul consultanţilor, iar reprezentanţii companiilor au fost de această dată clienţi.
Marţi, 23 octombrie, tinerii pasionaţi de marketing au avut ocazia sa înţeleagă ce presupune o carieră în domeniu şi să lucreze alături de reprezentanţi ai L’Oreal şi JTI. Echipele participante în concurs au dezvoltat în doar câteva ore campanii de marketing pentru Garnier BB Cream şi Glamour şi au impresionat prin creativitatea şi profesionalismul de care au dat dovadă. La final, câştigătorii au fost răsplătiţi cu invitaţii la L’Oreal Academy şi o zi de job shadowing în cadrul JTI.
Career Leader a continuat miercuri, 25 octombrie, cu ziua dedicată tehnologiei. Reprezentanţii Microsoft România au fost alături de participanţi şi au prezentat informaţii despre oportunităţile de carieră în IT. Mai mult, în cadrul workshop-ului Microsoft tinerii au văzut ce presupune activitatea de suport tehnic şi care este modul în care inginerii rezolvă problemele clienţilor.
„Career Leader este o experienţă foarte utilă pentru orice tânăr care doreşte să înţeleagă ce presupune o carieră într-un anumit domeniu. Am avut şansa unică de a interacţiona cu reprezentanţi ai unor companii importante din România şi am lucrat alături de profesionişti. Este o gură de aer proaspăt într-o piaţă în care tinerii se înghesuie de obicei la târguri de joburi cu alte mii de oameni în căutare de locuri de muncă!”, a declarat unul dintre participanţii la eveniment.
Evenimentul s-a încheiat joi, 25 octombrie, cu ziua dedicată domeniului financiar-bancar. Participanţii au aflat de la Diana Fălan (Communication Analyst BRD Groupe Société Générale) cum pot depăşi paradoxul „fără experienţă” şi au înţeles cum îşi pot construi o carieră în domeniu. În cadrul studiului de caz, echipele participante au lucrat sub atenta îndrumare a profesioniştilor din cadrul BRD Groupe Société Générale şi au realizat o analiză financiară a unui potenţial client pentru a decide în final dacă îi acordă acestuia o linie de credit.
„Career Leader aduce faţă în faţă tineri în căutare de oportunităţi de dezvoltare personală şi profesională şi companii de top din diferite domenii. Cele peste 450 de aplicaţii primite pentru cea de a doua ediţie a evenimentului ne semnalează faptul că acesta răspunde unei nevoi puternice pe piaţa din România, iar susţinerea primită din partea unor companii valoroase ne onorează. Vom continua seria de evenimente Career Leader pentru a ne aduce modesta contribuţie la dezvoltarea tinerilor români!”, a declarat Şerban Mogoş, preşedinte Akcees.
La final, toţi participanţii au fost câştigători, acumulând experienţă de calitate şi interacţionând în mod direct cu reprezentanţi ai unora dintre cele mai importante companii din România.
Următoarea ediţie a evenimentului Career Leader va avea loc în luna aprilie şi va aduce mai multe domenii, companii şi participanţi şi o echipă de organizare entuziastă, motivată şi performantă.