Castiga 4 carti de business in valoare de 200 de lei!
Pachetul oferit de Editura PUBLICA si Revista CARIERE contine urmatoarele volume: Economia crizelor, de Nouriel Roubini si Stephen Mihm; Simtul urgentei, de John Kotter; Design of business, de Roger Martin; Spirite animale, de George A. Akerlof, Robert J. Shiller.
Vezi mai jos cum poti participa la concurs.
Pasul 1
Fa-ti cont de utilizator pe portalul Cariere si verifica-ti adresa de e-mail pentru a confirma inregistrarea*. Daca ai deja un cont, treci direct la:
Pasul 2
Trimte un e-mail la concurs [at] cariereonline.ro pana la data de 16 septembrie 2010 (inclusiv), cu Subiectul: Concurs Editura Publica, in care ne comunici numele tau de utilizator.
Numele castigatorului, desemnat prin tragere la sorti vineri, 17 septembrie 2010, dintre persoanele care au cont de utilizator confirmat si ne-au comunicat numele de utilizator la concurs [at] cariereonline.ro, va fi anuntat pe www.cariereonline.ro. Ne poti urmari pe Facebook, pe Twitter si pe LinkedIn pentru a afla daca esti castigatorul setului de 4 carti de business oferite de Editura Publica.
Nota: Doar cititorii care au confirmat inregistrarea si ne-au comunicat numele de utilizator vor participa la tragerea la sorti.
* Verificati foldere de spam/junk in cazul in care nu primiti e-mail-ul de confirmare. De asemenea, pentru orice probleme legate de procesul de inregistrare, ne puteti scrie la cariere [at] cariereonline.ro
Afla mai multe despre cartile oferite ca premiu.
Economia crizelor
Autori: Nouriel Roubini, Stephen Mihm
Pret recomandat: 71,25 lei
In istoria capitalismului modern, crizele sunt regula, nu exceptia. Ceea ce nu inseamna totusi ca toate ar fi la fel. „Daca crizele financiare sunt lebede negre, comparabile cu prabusirea unui avion, ingrozitoare, dar extrem de imprevizibile si imposibil de prevazut, n-are nici un rost sa ne facem griji in privinta lor”.
Autorii amintesc faptul ca economiile emergente au iesit din crizele anilor 1990 cu doua invataminte bine intiparite: sa nu inregistreze deficite de cont curent si sa puna la pastrare un tezaur consistent de devize, in eventualitatea unei lipse acute de lichiditate in plan international. „Crizele sunt la fel de stravechi si de ubicue ca insusi capitalismul. Aproape toate crizele incep la fel: modest. Evolutiile subtile pregatesc scena pentru adevarata drama ce urmeaza.”
Simtul urgentei
Autor: John Kotter
Pret recomandat: 37,05 lei
I: Care e cel mai important inamic al urgentei?
R: Un program plin de intalniri!
Cand oamenii au un simt autentic al urgentei cred ca trebuie sa actioneze ACUM. Iar, ACUM inseamna sa progresezi in fiecare zi. Un motiv important pentru care simtul autentic al urgentei este rar intalnit se datoreaza faptului ca el nu reprezinta o stare normala a lucrurilor. Trebuie sa fie creat si re-creat.
Autorul va recomanda sa cautati semnale de alarma. Chiar daca sentimentele pot fi invizibile, comportamentul nu este. In plus, nu ii feriti pe oameni de informatiile alarmante.
Design of business
Autor: Roger Martin
Pret recomandat: 37,05 lei
Modelul propus de Roger Martin in aceasta carte militeaza pentru echilibru, o reconciliere intre doua perspective dominante astazi in mediul de afaceri. Prima, cea care pretinde ca drumul catre crearea valorii presupune renuntarea la aplicarea desueta a instinctelor si a intuitiilor, pentru a le inlocui cu o strategie bazata pe analiza cantitativa – o gandire analitica. Cealalta este o reactie la aparitia managementului analitic, centrata pe creativitate si inovatie – gandire intuitiva.
Pentru performanta unei afaceri sunt necesare, insa nu suficiente, atat elementele analitice cat si cele intuitive ale gandirii. Cele mai de succes businessuri din anii urmatori vor combina abilitatile analitice cu originalitatea intuitiva, intr-un joc numit de autor „paradigma designului”. Atentie! Daca vreti o companie orientata catre aceasta paradigma trebuie sa concepeti noi norme.
Spirite animale
Autori: Akerlof George A., Shiller Robert J.
Pret recomandat: 61,75 lei
Cum am ajuns in recesiune? Simplu. Ignorand rolul spiritelor animale si bazandu-ne doar pe o teorie economica. Cei doi autori sustin ca pentru a intelege cum functioneaza economiile si cum le putem administra si dezvolta, trebuie sa fim atenti si la structura gandurilor care anima ideile si sentimentele oamenilor, la spiritele lor animale.
Cele mai semnificative crize din istoria Statelor Unite s-au concretizat prin modificari fundamentale ale increderii in economie, prin inclinatia de a impinge pana la limite antisociale dorinta de a obtine profit, prin iluzia banului si schimbari in perceptia echitatii economice.
Cartea de fata ne explica modul in care functioneaza economia si ne indica ce putem face la nivel personal. O perspectiva corecta asupra „economiei noastre” este necesara pentru a lua decizii individuale corecte, precum si cat de mult ar trebui sa economisim, unde ar trebui sa investim, ce casa ar trebui sa cumparam, etc.