Câștigă lupta cu oboseala
Pentru a contracara această tendinţă, Sanofi România anunţă lansarea MagneVie Express®, supliment alimentar care conţine magneziu şi vitamina B6, ambele component având rol în reducerea stărilor de oboseală şi extenuare, la funcţionarea normală a sistemului nervos şi la menţinerea sănătăţii psihice. Inovaţia pe care o aduce MagneVie Express® în acest segment este forma modernă de prezentare, granule orodispersabile, care conferă rapiditate şi uşurinţă în administrare (nu necesită apă), produsul fiind astfel total adaptat ritmului vieţii moderne.
Noul produs asigură un aport de 150 mg de magneziu și 0,7 mg de vitamina B6. Citratul de magneziu din compoziţie este o sare organică, cu grad ridicat de solubilitate care este asimilată foarte bine de organism.
MagneVie Express® nu conține zahăr și, astfel, poate fi utilizat și de către persoanele cu diabet zaharat. În plus, nu conține nici glucoză, gluten, lactoză, proteine din lapte sau conservanți, aliniindu-se celor mai recente tendinţe în alimentaţie. Suplimentul este recomandat adulţilor şi adolescenţilor (1-2 plicuri pe zi), dar şi copiilor cu vârste de peste 6 ani (1 plic pe zi). Este disponibil în farmacii în cutii cu 20 de plicuri unidoză.
„Dinamism, agitaţie, termene limită şi provocări, proiecte noi şi, de multe ori, planuri personale amânate. Sunt doar câteva dintre „etichetele” ce însoţesc stilul de viaţă modern, care ne transformă uneori zilele într-un maraton. Consecinţele pot fi oboseala, suprasolicitarea, lipsa de energie sau dificultăţile de concentrare. MagneVie Express® se adaptează perfect ritmului de viaţă alert, putând fi administrat oriunde, oricând, datorită formei sale moderne de granule orodispersabile”, declară Iulia Roşian, Director Consumer HealthCare Sanofi România.
Compania vizează obţinerea unei cote de piaţă de 5% în valoare, în primul an de la lansare şi câștigarea, în ritm susținut, a unei cote din ce în ce mai importante din această piață. „Suntem foarte încrezători în brandul nou lansat, MagneVie Express®. Contextul de piaţă este propice, ţinând cont că atât piaţa de vitamine, minerale şi suplimente, cât şi segmentul specific de antistres au înregistrat creşteri în ultimii ani. Totodată, ne bazăm pe expertiza noastră consistentă în segmentul antistres. Brandul nostru Magne B6® este lider detaşat de piaţă, având o cotă de 34% în valoare (conform IMS, Sales OUT report, în valoare la preţ de consumator, în 2013), bucurându-se de o bună notorietate în rândul consumatorilor din România”, declară Iulia Roşian, Director Consumer HealthCare Sanofi România.
Piaţa de vitamine, minerale şi suplimente a atins nivelul de 448 mil. RON în 2013 (preţ consumator), în creştere cu 14% faţă de anul 2012. Din totalul pieţei, segmentul de antistres reprezintă 12%, înregistrând o creştere de 15% în ultimul an.