Câștigă o carte extraordinară și dreptul de a o recenza!
Ce trebuie să faci pentru a participa la concurs?
Fă-ți cont de utilizator pe cariereonline.ro și verifică-ți adresa de e-mail pentru a confirma înregistrarea. Dacă ai deja cont, tot ce trebuie să faci este să votezi una dintre carțile de mai jos (votarea se face pe coloana din dreapta, în cadrul sondajului ”Ce carte v-ați dori să citiți?”). Cartea care obtine cele mai multe voturi va fi cartea oferită ca premiu cititorilor noștri. Dintre cei care au votat această carte, va fi desemnat, prin tragere la sorți, câștigătorul, care va avea oportunitatea de a scrie o recenzie a volumului. Recenzia va fi publicată pe cariereonline.ro.
Sondajul se desfășoară în perioada 30- 5 august iulie. Câștigătorul va fi anunțat luni, 6 august.
Cum să identifici şi să-ţi perfecţionezi stilul de management
De Ichak Kalderon Adizes
În ofertele de locuri de muncă apar mereu noi posturi de manageri. Anunţurile precizează calităţile pe care candidaţii trebuie să le aibă: capacitate de organizare, eficienţă, rezistenţă la stres, perfecta cunoaştere a domeniului în care profesează… Cu o experienţă de peste 30 de ani în management, Ichak Adizes demonstrează că nu există un lider perfect şi că adesea trainingurile organizate de firme nu dau rezultatele aşteptate. Pornind de la patru stiluri fundamentale de management, puteţi să identificaţi aptitudinile reale ale colaboratorilor dumneavoastră şi să vă formaţi o echipă complementară, în care membrii să aibă stiluri de lucru diferite, iar sarcinile să fie corect atribuite. Şi pentru că stilurile se pot aplica în toate domeniile, inclusiv în cele ale vieţii private, volumul se adresează tuturor celor interesaţi de management, dar şi celor care vor să-şi îmbunătăţească relaţiile interumane.
Dr. Ichak Adizes este unul dintre cei mai importanţi specialişti în management din lume. Leadership Excellence Journal l-a ales printre primii 30 Thought Leaders din Statele Unite, iar Executive Excellence Journal printre primii 30 de consultanţi din Statele Unite. Pentru contribuţia la teoria şi practica managementului i-au fost acordate 15 doctorate onorifice, a primit două titluri de cetăţean de onoare, rangul de major onorific, a fost ales fellow al International Academy of Management şi a fost numit Honorary Scientific Advisor pentru IBS – Academy of Economics of the Russian Federation. Pentru contribuţia adusă umanitãţii, a primit Ellis Island Medal of Honor pe 2010 din partea National Ethnic Coalition of Organizations (NECO).
Dr. Adizes a fost profesor titular la UCLA, visiting professor la Stanford şi a făcut parte din corpul profesoral de la Columbia University. Este fondator şi preşedinte al Adizes Institute, o firmă internaţională de consultanţă care aplică metodologia pentru gestionarea schimbãrilor rapide, obţinând rezultate excepţionale. Dr. Adizes a oferit consultanţă pentru mai mulţi prim-miniştri şi membri de cabinet din diverse ţări, pentru firme aflate la început, precum şi pentru companii din primele 100 în topul Fortune. De asemenea, a susţinut cursuri pentru mai mult de 100.000 de directori din 52 de ţări şi a publicat 11 cãrţi, unele traduse în 26 de limbi.
Dr. Adizes susţine cursuri în patru limbi, locuieşte în Santa Barbara, California cu familia sa şi este vegan convins. Printre hobby-urile lui se numără dansul tradiţional, acordeonul şi meditaţia.
Secretele persuasiunii – Cum să vinzi orice oricui
De Roger Dawson
Ce anume îi motivează pe cumpărători? Cum pot fi ei convinşi să aleagă un produs şi, mai ales, să-l achiziţioneze? Cum poate fi încheiată o afacere profitabilă chiar şi cu cei mai pretenţioşi clienţi? Cartea dezvăluie agenţilor de vînzări importanţa persuasiunii în încheierea afacerii, a înţelegerii psihologiei cumpărătorului, dar şi a folosirii carismei în relaţiile dintre vînzător şi clientul său. Umorul, entuziasmul şi abilitatea de a prezenta produsele şi serviciile oferite sînt cîteva dintre tehnicile de succes prin care clientul poate fi convins că a făcut alegerea potrivită.
Roger Dawson s‑a născut în Marea Britanie şi a emigrat în California în 1962. Înainte de a deveni autorul unor importante cărţi de specialitate, a condus una dintre cele mai importante companii imobiliare din California. Programul său de cursuri pe casete audio, Secrets of Power Negotiating, a fost lansat sub egida Nightingale‑Conant şi este cel mai bine vîndut program de acest gen din toate timpurile. Roger Dawson este fondatorul Power Negotiating Institute, cu sediul în California, care oferă cursuri în SUA şi în alte ţări în următoarele domenii: arta negocierii, arta persuasiunii, procese decizionale eficiente şi optimizarea performanţelor. Diferite firme şi societăţi din Statele Unite ale Americii şi din întreaga lume apelează la serviciile sale datorită experienţei în domeniul strategiilor de negociere, al tehnicilor de persuasiune şi al proceselor decizionale, precum şi pentru discursuri motivaţionale.
Psihologia consumatorului – Factorii care ne influenţează comportamentul de consum
De Nicolas Guéguen
Cum puteţi fi determinat să zăboviţi mai mult într-un supermarket? De ce cumpăraţi un anumit sortiment de vin? De ce culorile vii şi calde stimulează consumul? Ştiaţi că muzica ritmată creşte viteza de deplasare a clienţilor într-un magazin? De ce cumpărînd un produs aflat la ofertă aveţi impresia că sînteţi mai inteligent?Comportamentele noastre de cumpărare sînt direct influenţate sau induse de factori cognitivi şi afectivi extrem de uşor de manipulat. Consumatorul interpretează informaţiile, resimte anumite emoţii, se implică în interacţiuni sociale particulare.O sută de experimente efectuate în laborator sau pe teren dezvăluie, în cele trei părţi ale volumului, diferite modalităţi şi tehnici de influenţare a comportamentului de consum, uşor de pus în practică şi necostisitoare.
Nicolas Guéguen este inginer IT, doctor în psihologie cognitivă, profesor‑cercetător la Facultatea de Psihologie Socială şi Cognitivă a Universităţii Bretagne‑Sud şi director al laboratorului de cercetare GRESICO. A mai publicat Psychologie de la manipulation et de la soumission (Dunod, 2004), în curs de apariţie la Editura Polirom.
Cărțile sunt oferite de editura Polirom.