Câştigătorii anului în e-commerce au fost desemnaţi la GPeC 2013
Festivitatea de Premiere a fost precedată de Conferinţele Naţionale de E-Commerce, unde speakeri de top au împărtălit cu cei prezenţi experienţa lor, oferindu-le know how de calitate.
De 8 ani, GPeC răsplăteşte performantele în e-commerce-ul românesc, iar marii câştigători ai ediţiei din acest an au fost Paravion.ro, WatchShop.ro, F64, TinaR.ro, WatchShop si Covera.ro.
Festivitatea de Decernare a Premiilor GPeC 2013 a fost precedată de o nouă ediţie a Conferinţelor Naţionale de eCommerce. Speakeri de top au împărtăşit know-how-ul lor cu cei prezenţi: Cristina Popa (FashionDays), Mirela Bucovicean (Molecule-F), Andreea Raicu (vedeta Prima TV, owner shop.andreearaicu.ro), Cătălin Creţu (VISA), Gabriel Ghiţă (MasterCard), Marius Ghenea (ARMO), Mihai Pătraşcu (evoMAG), Marian Alecsiu (F64), Alin Stanciu (FashionUP), Remus Vişan (Paravion), Dragoş Anastasiu (Eurolines), Andy Szekely (BootCamp University), Laurenţiu Dumitrescu (DigitalStar), Elisabeta Moraru (Google Romania), Robert Anghel (ING Bank Romania), Dorin Boerescu (2Parale), Iulian Pădurariu (Marks România), Bogdana Butnar (Google România), Lucian Aldescu (DPD România), Felix Pătrăşcanu (FAN Courier), Gian Sharp (Cargus) şi Adrian Grigori (Urgent Curier) au fost doar câţiva din speakerii anunţaţi de organizatori pentru GPeC 2013.
Premiera absolută adusă de GPeC în acest an a fost keynote speech-ul lui Daniel Dubin, Channel Sales Manager ClickTale – unul dintre cele mai cunoscute tool-uri de Customer Experience Analytics la nivel mondial – care va vorbi despre optimizarea conversiilor şi creşterea vânzărilor pentru magazinele online.