Castigatorul participarii la Essentials of ROI Methodology, in valoare de 1.200 de euro!
Beatrice Vana este castigatoarea concursului. Premiul, participarea la workshopul Essentials of ROI Methodology – Bazele Metodologiei ROI, este in valoare de 1.200 de euro.
Conditia participarii la concurs a fost trimiterea pe adresa cariere [at] cariereonline.ro a unui scurt text in care sa se relateze care a fost cea mai buna sau cea mai proasta investitie facuta vreodata de catre participant.
Beatrice a fost desemnata castigatoare a concursului de catre un juriu format din Alecsandra Litu – Business Development Manager ROI Institute si Georgiana Gioaba – Sales Manager Revista CARIERE.
Va prezentam mai jos textul trimis de Beatrice Vana pe adresa redactiei.
Intamplarea pe care urmeaza sa o relatez se petrece in urma cu cativa ani, in vremurile in care piata fortei de munca era avida de manageri, iar cea a furnizorilor de training in crestere continua.
In acea perioada, eram manager de resurse umane intr-o organizatie foarte dinamica din punct de vedere organizational, in care lipsa specialistilor era mereu o provocare.
Constienta fiind de capcana de a sustine un bun specialist intr-o pozitie manageriala, am decis totusi, impreuna cu unul dintre managerii de Business Unit ca trei dintre angajatii sai sa devina manageri, evident dupa o pregatire manageriala sustinuta.
Inainte de a analiza competentele de manageri, ne-am bazat mai mult pe cele de specialisti si am confundat 'mentorul echipei' cu 'potentialul manager de echipa'. De la aceasta 'confuzie' am concluzionat ca cei trei aveau nevoie de un curs intens de management si astfel au fost inscrisi intr-un program cu 4 module, finalizate cu un Certificat in Management.
Investitia nu a avut finalitatea pe deplin asteptata (unul dintre cei trei nu avea abilitatile necesare rolului de manager, dar i-au fost de folos informatiile dobandite pe parcursul cursului) , insa am constientizat atunci diferenta dintre managerii 'facuti' si managerii 'innascuti'. In consecinta, organizatia a ramas cu o pozitie de manager descoperita.
ROI? Cel putin pentru unul dintre angajati a fost cu minus…
In anii ce au urmat nu am mai facut o astfel de eroare si, in toate ocaziile (conferinte, intalniri, organizatii), am insistat pe analiza interna atenta a nevoilor organizatiei si a potentialului angajatilor.