Cât costă să devii UN BRAND
Cât aţi fi dispus să plătiţi pentru o imagine perfectă? Sunt oameni de afaceri care dau zeci de mii de euro pentru că ştiu că, în mediul de business , brandingul personal este mai mult decât un concept abstract.
Poate fi cheia succesului atât la locul de muncă, cât şi în viaţa de zi cu zi, spun experţii. Tot ei mai susţin că sloganul „reclama-sufletul comerţului” nu este valabil numai pentru produse, ci poate fi „împrumutat” şi pentru oameni.
„Se zice că atunci când oamenii devin mai interesaţi de dezvoltarea personală şi de branding este un semn că economia merge prost”, spune freelancer-ul Iulia Bertea, care face traininguri de personal branding. Explicaţia ei este simplă – în perioade de criză „oamenii se simt în nesiguranţă şi atunci devin mai preocupaţi de viitorul lor şi încep să se gândească să facă ceva, să iasă în evidenţă.
Citiţi continuarea în www.incomemagazine.ro.