Cautam CEO carismatic!
„Acum cativa ani, CEO – ul unei companii trebuia sa fie carismatic; dupa care a fost apreciata in mod special autenticitatea. In timpul crizei, au fost cautate modestia si expertiza. Iar acum, la final de criza, carisma este din nou la moda. In loc de cifre si fapte, vrem sa auzim povesti si emotii de la cei care ne conduc “, a mai aratat Ioana Manoiu.
Intre 15-16 martie 2011, PR Forum, cea mai importanta conferinta despre comunicarea corporativa si relatiile publice reuneste la Bucuresti, in cadrul JW Marriott Bucharest Grand Hotel, nume importante din comunitatea locala si internationala de comunicare si relatii publice, sinonime cu premii si campanii de succes pentru branduri globale. Prima zi a evenimentului a beneficiat de prezenta a 3 specialisti in comunicarea de brand care au adus cu ei experientele agentiilor londoneze: Richard Houghton, partener al agentiei britanice de PR si comunicare Carrot Communications din Londra, Stephen Davies, consultant al agentiei 3W PR si Alan Parker, Head of Digital al agentiei GolinHarris.
Forumul de doua zile le propune participantilor o agenda complexa de discutii: dezbateri, prezentari de noi idei si tendinte, aplicatii si studii de caz relevante oferite de reputati profesionisti din domeniu, atat locali cat si internationali.
Cu un panel omogen si consistent in privinta diverselor specializari ale vorbitorilor invitati , PR Forum si-a propus sa raspunda la intrebarile care domina industria comunicarii dupa 2 ani de modificari de strategie si canale de comunicare si, de asemenea, sa propuna rezolvari si analize aprofundate a celor mai actuale fenomene.
Astazi, in cea de-a doua zi a evenimentului, are loc un training interactiv despre social media, desfasurat in premiera pe piata romaneasca: "Facebook for Communicators".
In cadrul evenimentului a fost lansata cea de-a patra editie a ghidului Public Relations Report, o publicatie anuala dedicata comunitatii de relatii publice din Romania.
Brosura include o serie de puncte de vedere ce anunta tendintele anului 2011 in domeniu.
Analizele vor fi completate de o ampla sectiune ce cuprinde profilele firmelor de PR si de
rezultatele unor studii privind influenta instrumentelor de social media (Twitter, bloguri, retele sociale).