CCC recrutează 200 de persoane pentru București și Brașov
Compentence Call Center (CCC) caută vorbitori de limbi străine pasionați de customer experience, în vederea dezvoltării unei echipe solide. Angajații vor deveni profesioniști în domeniul comunicării și vor participa la traininguri interne avansate. Cei care vor lucra în cadrul CCC vor avea în perspectivă oportunități internaționale de carieră în cadrul companiei. CCC se află într-un proces de mărire atât a echipelor de vorbitori de limbi străine: engleză, germană, spaniolă, franceză, italiană, cât și a echipelor care lucrează în romană pentru parteneri internaționali si naționali din diferite industrii precum aeronautică, banking, asigurari și telecomunicații. Astfel, compania își propune pentru 2016 să recruteze 200 de persoane pentru locațiile din București și Brașov.
Compania caută vorbitori de limbi străine pasionați de customer experience, în vederea continuării dezvoltării unei echipe solide. De asemenea, CCC are în vedere recrutarea de persoane pentru un proiect realizat împreună cu o companie internațională de asigurări, cărora le va oferi și certificarea IMA.
Viitorii angajati au posibilitatea de a desfășura diferite activitați cu parteneri de top din diferite industrii, echipe foarte motivate și dedicate, au program de lucru flexibil, atât part-time, cât și full-time şi vor beneficia de training plătit.
Competențele de bază sunt incoming hotlines, campanii outgoing, corespondență prin e-mail/fax/scrisori, asistență prin live chat, monitorizare social media și soluții de eCommerce.
Ținta companiei este de a deveni lider de piață în servicii de cea mai înaltă calitate pentru clienți și de a forma o echipă dedicată de project leaders și agent coaches pentru a asigura cu consecvență calitatea înaltă a serviciilor pe care le oferă.
CCC asigură peste 5000 de locuri de muncă în întreaga Europă, urmărind cu interes extinderea internațională. Birourile se remarcă prin spații de lucru dotate modern, echipe extrem de motivate și implicate, oportunități de formare a unor profesioniști de top în aria de customer service, alături de alte oportunități de carieră în cadrul unui business de talie internațională, flexibilitate în programul de lucru și un spirit de echipă foarte bine dezvoltat.
Competence Call Center este una din cele mai mari companii BPO din aria de Customer Care în Europa și oferă soluții internaționale de customer care de calitate de peste 17 ani. Peste 5000 de profesioniști, care activează în 15 locații din 8 țări, au demonstrat competențe avansate în gestionarea apelurilor primite, campanii, comunicare prin e-mail cu utilizatorii, chat și social media, precum și activități de back-office. Standardele înalte de calitate ale companiei CCC au fost confirmate prin 50 de premii internaționale de business.