Ce s-a întâmplat cu Urgent Cargus după fuziunea din 2014
Potrivit reprezentanţilor companiei, volumele transportate au continuat să crească pe ambele segmente de clienți, B2B și B2C, susținute de expansiunea ponderii comerțului online, acesta ajungând să reprezinte 50% din cifra de afaceri a companiei. Pe acest segment, compania a înregistrat o creștere cu 80% a volumelor transportate, față de prima jumătate a lui 2014, extinzându-și portofoliul de clienți prin atragerea unor companii importante, active în acest domeniu.
“Odată cu fuziunea de anul trecut, ne aflăm într-o nouă postură pe piața de curierat, aceea a unui jucător cu o poziție bine consolidată. Acordăm o atenție specială comerțului online, care a ajuns să reprezinte 50% din cifra de afaceri a companiei și unde am reușit să atragem jucători cheie din acest segment, precum eMAG, Avon, Oriflame, H&M sau Depanero”, spune Gian Sharp, CEO Urgent Cargus.
În condițiile creșterii volumelor transportate și procesate, compania a planificat investiții de 2,5 milioane euro, pentru extinderea și îmbunătățirea capacităților logistice. Astfel, suprafața destinată depozitării și sortării expedierilor va fi extinsă cu 50% în 15 orașe mari din România până la finalul lunii octombrie; vor fi achiziționate noi echipamente de procesare a coletelor, împreună cu soluții de IT și securitate, iar flota de vehicule va fi mărită. Extinderea logistică este susținută deja și de creșterea medie a numărului de angajați și colaboratori cu 20% în prima jumătate a acestui an.
“În a doua jumătate a lui 2015 ne dorim să avem o creștere a cifrei de afaceri cu 20% și ne pregătim pentru un an 2016 plin de provocări. Urmărim cu atenție dinamica pieței de comerț online, estimată pentru 2015 la o valoare totală de 1,3 miliarde euro, precum și întărirea poziției pe care o deținem în zona de clienți B2B. Estimăm că piața de curierat intern va continua să aibă o evoluție ascendentă, odată cu consolidarea pozițiilor deținute de principalii jucători.” a explicat Gian Sharp, CEO Urgent Cargus.