Ce se întâmplă când un lider își respectă clienții și angajații
Începând de joi dimineața, toți angajații Carrefour din sediul central – până la nivel de CEO – se vor alătura colegilor din magazine.CEO-ul Carrefour România, Jean Richard de Latour, va participa la acțiune în hypermarketul Carrefour Iași, unde va ajuta la prepararea cozonacilor tradiționali românești, la ambalarea lor și la servirea clienților.
„Împreună pentru clienți” este o inițiativă devenită deja tradiție, însă anul acesta, implicarea angajaților va atinge un alt nivel: absolut toți colegii din sediu vor participa, formând astfel o echipă mare și unită. În plus, cei care lucrează la birou vor avea ocazia să simtă cu adevărat spiritul de echipă și atmosfera din magazine, să-și împărtășească cunoștințele și abilitățile cu colegii lor și să-și facă noi prieteni.
Peste 700 de angajați din sediul central Carrefour România se alătură mâine colegilor din magazine, pentru a-i ajuta într-o perioadă specială, înaintea Sărbătorilor de Paște și a mini-vacanței de 1 Mai. În ultimii ani, varietatea cumpărăturilor din această perioadă a crescut, de
la tradiționalele ingrediente pentru masa de Paște și cadouri pentru cei dragi, până la achizițiile pentru petrecerea timpului în aer liber – mobilier de grădină, accesorii de grătar, biciclete sau vehicule electrice.
„Împreună pentru clienți” aduce toți angajații din sediul central, inclusiv membrii consiliului executiv și managerii de departamente, în magazine, la dispoziția colegilor și clienților, în peste 50 de magazine din București, Ploiești, Brașov, Timișoara, Brăila și Iași.