Cele mai prezente branduri în social media în România
Topul reuneşte 75 de branduri active în social media, din peste 150 de companii înscrise. Campionii social media din România au avut cele mai bune campanii şi cel mai coerent mix de comunicare, pentru brandul lor. Creativitatea, constanţa în comunicare, reţelele sociale alese şi mesajele de impact au făcut diferenţa între brandurile din top.
La conferinţa Top Social Brands profesioniştii prezenţi au împărtăşit audienţei care sunt strategiile eficiente de promovare în reţelele sociale precum şi modul în care social media marketingul schimbă strategia companiilor.
Metodologie
Studiul Top Social Brands 2016 este rezultatul unei analize complexe a activităţilor desfăşurate de brandurile active în social media, în intervalul 30 aprilie 2015 – 30 aprilie 2016.
În analizarea brandurilor au fost luate în calcul toate tipurile de activităţi care pot fi desfăşurate pentru promovarea în social media: blog de companie / blog de brand, Campanii pe bloguri, Campanii cu videobloggeri, Pagină de Facebook / Campanii pe Facebook / Aplicaţii, Cont de Instagram, Cont de Twitter, Cont LinkedIn de companie, Proiecte speciale video, Site-uri de user-generated content, Cont Google+, Iniţiere sau susţinerea unor evenimente dedicate blogosferei sau mediilor sociale, Activităţi de customer care şi de recrutare prin intermediul social media, Acţiuni de endorsare a campaniilor din social media pe TV sau alte medii tradiţionale, Conturi pe alte reţele sociale – Snapchat, Tumblr, Periscope sau Flickr.
Top Social Brands 2016 a rezultat în urma ponderării rezultatelor înregistrate de branduri după cum urmează: topul realizat de revista Biz – 40%; topul rezultat în urma voturilor exprimate de specialişti online şi bloggeri – 30%; topul menţiunilor pe ZeList – 30%.
Întregul clasament al celor 75 de branduri poate fi accest pe site-ul www.revistabiz.ro. Studiului poate fi citit integral şi în Revista Biz.