Cifra de afaceri Ascendis a crescut cu 15% în primul semestru
Principalii factori care au contribuit la creşterea vânzărilor companiei au fost lansarea unor produse noi, dezvoltarea pe noi piețe, îmbunătățirea strategiei de marketing și recrutarea de noi consultanți.
”În primele șase luni ale acestui an consultanții ASCENDIS au livrat 1.264 de zile de training, cu 20% mai mult ca în 2014. Pe fondul creşterii economice, companiile investesc din ce în ce mai mult în instruirea angajaților. În plus, creșterea numărului de produse din portofoliu și recrutarea unor consultanți cu competențe noi au ajutat la consolidarea businessului și la creșterea numărului de programe de training pe care suntem specializaţi”, a declarat Andrei Goșu, directorul general al ASCENDIS.
Printre produsele noi lansate anul acesta de ASCENDIS se află o serie de programe de training pe teme actuale, cum ar fi cele de marketing digital, coaching şi mentoring, customer experience și comunicare interculturală. O altă preocupare a acestui an a fost dezvoltarea portofoliului de programe de învățare accelerată (business simulations).
O altă secţiune care a înregistrat o creştere vizibilă este cea de cursuri de limbi străine a grupului. Astfel, specialiștii Eucom (companie parte a grupului ASCENDIS) au derulat peste 8.000 de ședințe de formare și au evaluat peste 650 de persoane pentru competențe de limbă străină în engleză, germană, franceză, spaniolă, italiană, olandeză, finlandeză, suedeză, daneză, turcă, greacă, portugheză, rusă și polonă.
“Ne așteptăm ca această tendință de creștere a investițiilor în dezvoltarea angajaților să continue și în a doua parte a anului și deja există semnale în acest sens. Estimăm că cifra de afaceri a grupului ASCENDIS va depăși 5 milioane de euro până la finalul anului”, a mai spus directorul general al ASCENDIS.
Piața programelor de instruire a angajaților a fost estimată la valoarea de 30 – 40 de milioane de euro în România în 2014.