Comerţul electronic prinde viaţă la GPeC
GPeC 2013 este împărţit în două componente majore, respectiv Conferinţele Naţionale de E-Commerce GPeC desfăşurate în intervalul orar 08:30 – 18:00 şi Festivitatea de Premiere GpeC, începând cu ora 19:00, în cadrul căreia sunt premiaţi jucătorii anului în comerţul electronic românesc.
Modulul de conferinţă al Galei Premiilor eCommerce 2013 este structurat în aşa fel încât să surprindă toate aspectele importante ale activităţii de comerţ electronic de la cele logistice până la promovare. Keynote speech-urile sunt alternate cu multe panel-uri interactive, dezbateri şi sesiuni de întrebări şi răspunsuri în care sala va fi şi ea implicată, cu scopul de a oferi informaţie utilă şi relevantă pentru audienţă. Printre subiectele abordate se numără: situaţia şi evoluţia pieţei de comerţ electronic din România la nivelul anului 2013, strategii de promovare online, platforme de e-commerce, logistică şi curierat, eficienţa în ceea ce priveşte campaniile de branding, tactici de fidelizare a clienţilor, tehnici de persuasiune în vânzări, social media marketing, Pay Per Click marketing, SEO (optimizare pentru motoarele de căutare), video advertising etc.
Pentru un mai bun focus pe specificul segmentelor cu cea mai mare dezvoltare în e-commerce – IT&C, Fashion, Turism – organizatorii au ales să includă în program 3 sesiuni interactive de discuţii cu jucători reprezentativi din fiecare dintre cele 3 segmente.
Lista de speakeri publicată de organizatori pe website-ul evenimentului reuneşte numele sonore ale pieţei de comerţ electronic, dar şi de marketing. Printre aceştia se numără Bogdana Butnar (Google Romania), Andreea Raicu (vedeta Prima TV, owner shop.andreearaicu.ro), Cristina Popa (FashionDays), Mirela Bucovicean (Molecule-F), Cătălin Creţu (VISA), Gabriel Ghiţă (MasterCard), Marius Ghenea (ARMO) şi mulţi alţii.
Premiera absolută adusă de GPeC în acest an este keynote speech-ul lui Daniel Dubin, Channel Sales Manager ClickTale – unul dintre cele mai cunoscute tool-uri de Customer Experience Analytics la nivel mondial – care va vorbi despre optimizarea conversiilor şi creşterea vânzărilor pentru magazinele online.
Seara este rezervată Festivităţii de Premiere GPeC 2013, în cadrul căreia vor fi decernate premiile pentru cele mai bune magazine online. De asemenea, vor fi premiate companiile care activează în piaţa de comerţ electronic şi au înregistrat performanţe de-a lungul anului.