Companiile plătesc 50.000 de euro pe an pentru a-și trimite angajații la coaching, privit înainte ca un medicament
Companiile plătesc în medie 30.000-50.000 de euro pe un an pentru a-și trimite angajații la coaching. Rezultatele se văd în performanță, promovare la locul de muncă și în creșterea încasărilor cu 10%-15%, susține Mihai Stănescu, executive coach de 13 ani. El spune că în trecut coachingul era privit ca un medicament, însă criza a crescut interesul companiilor pentru acest tip de "antrenament" profesional.
"Companiile nu au bugete pentru coaching, dau bani din bugetul pentru training sau din alte bugete. Nu este dedicat cum ar fi la consultanță financiară, dar va fi. Dacă e vorba de director general, câteva mii de euro, dacă e vorba de o echipă de manageri, câteva zeci de mii de euro, dacă e vorba de organizație, câteva sute de mii de euro. Dar în medie plătesc 30.000-50.000 de euro pe un an", explică Mihai Stănescu, care deține compania RoCoach…
Mai multe aflați accesând wall-street.ro.