Companiile româneşti de mobilă îşi fac reclamă în Italia
Evenimentul s-a desfăşurat în perioada 14-19 aprilie 2015 şi a cuprins manifestările conexe "Euro Cucina" (salonul european al mobilierului de bucătărie) şi "International Bathroom Exhibition" (Expoziţia internaţională pentru mobilier de baie).
În pavilionul românesc, amenajat pe o suprafaţă de 579 mp sub brandul "Romanian Furniture – Style, Comfort, Durability", în cadrul secţiunii clasice şi a celei de design a târgului a fost expusă o gama largă de mobilier, iar producătorii români şi-au promovat produsele, alături de alte branduri importante din Europa şi din lume.
Obiectivul principal a fost acela de a face cunoscută industria de mobilă din România şi de a determina creşterea volumului exporturilor acestui sector de activitate.
Citeşte şi: De ce trebuie să nu îţi mai fie frică
Expozanţii români au prezentat, la ediţia din acest an, colecţii adaptate tendinţelor din domeniu şi specificului pieţei italiene: mobilier realizat din lemn de cireş, tei, stejar şi răşinoase, cu finisaje patinate, mobilier stil clasic cu linii rafinate, mobilier tapitat, mobilier din fier forjat în combinaţie cu lemn masiv etc.
Prin participarea la acest salon, companiile au avut posibilitatea de a stabili noi contacte cu potenţiali parteneri de afaceri italieni, dar şi din alte ţări, precum şi de a consolida relaţiile comerciale şi de parteneriat existente.