Conferinte de marketing ce au ca tinta femeile, barbatii si tinerii
Cele trei evenimente care se vor desfasura la sfarsitul lunii octombrie sunt: Marketing for Women 2014 (29 octombrie), Marketing for Men 2014 (30 octombrie) si Romanian Youth Focus 2014 (31 octombrie).
Marketing for Women – It's complicated
Femeile sunt implicate la nivel local si global in majoritatea deciziilor de cumparare, chiar si atunci cand produsele sau serviciile au ca utilizatori finali barbatii. E important asadar sa fie intelese intru totul: viata sociala si etapele prin care trec – de la copila, la adolescenta, adulta sau mama, comportamentul de consum, modalitatile de a le „cuceri”, precumsi nevoile lor.Pe lista speakerilor se afla: Doina Costache (Google Romania), Rodica Mihalache (Starcom MediaVest), Diana Alexa si Irina Carbunescu (Leo Burnett Group) sau Andreea Strachina (Kaleidoscope Proximity).
Marketing for Men – Beyond cliches
Marketing for Men este primul eveniment de business dedicat exclusiv intelegerii caracteristicilor si profilului de consumator al barbatului roman.Renunta la clisee si cunoaste-l in mediul lui, fie ca vorbim de o bere cu baietii, fie ca vorbim despre timpul petrecut lafrizer.Printre speakerii de top care vor integra participantii in lumea barbatului se numara: Alex Zamfir (Funvertising), Alex Negoescu (Cohn and Jansen), Titus Percea (FIVE’S), Alex Pomana (Friends/TBWA), Raluca Iacob (Publicis), Victor Stroe (Leo Burnett Group).
Romanian Youth Focus – Brands & Youngsters
Invata limbajul tinerilor din ziua de astazi si vorbeste-le asa cum vor sa te auda, fara sa pici in penibil. Treci dincolo de titluri si cunoaste-i asa cum sunt, vezi cauzele in care vor sa se implice, brandurile care le plac si canalele pe care ii gasesti si invata astfel sa generezi content util si relevant pentru ei. Printre cei care vor discuta despre acest subiect se numara: Dragos Iliescu (Universitatea Bucuresti), Valentin Suciu (Jazz), Bogdan Jianu (Pernod Ricard) si Bogdan Obreja (Ballentine’s Romania), Andrei Lacatus (aka Shurubel), Matei Psatta (iLeo) si Stefan Chiritescu (Kaleidoscope Proximity).