La fiecare zece apeluri efectuate in retea, Connex va investi un cent pentru sprijinirea a trei domenii pe care studiile de piata efectuate de companie le-au identificat ca fiind importante, atat la nivel local, cat si national. Cele trei domenii sunt "Invatamantul romanesc", "Restaurarea monumentelor romanesti" si "O Romanie mai curata". Noutatea acestui program consta in faptul ca ofera clientilor posibilitatea de a-si exprima optiunea: "Pana la sfarsitul lunii februarie, clientii Connex sunt invitati sa ne spuna care este cel mai important domeniu pentru regiunea lor, prin apelarea gratuita a numarului *111, sau vizitand http:// www. connex.ro/pentruviitor", precizeaza Lidia Solomon, Director de Relatii Publice la Connex. "Dupa centralizarea raspunsurilor, Connex va incepe sa aloce fonduri pentru proiectele regionale si nationale care raspund nevoilor comunitatii." Conform estimarilor lui Ken Campbell, Vice Presedinte de Marketing la Connex, programul va colecta sapte milioane de dolari pana la sfarsitul anului 2007. Pe langa "Connex pentru Viitor", compania va continua sa desfasoare activitati de caritate prin Fundatia Connex, ale carei fonduri sunt destinate programelor de sprijinire a copiilor, tinerelor mame si persoanelor varstnice.
Recomandările editorilor
-
Ce faci cu datele care spun ceva incomod și de ce evitarea e cea mai scumpă alegere
Datele nu mint, dar nici nu menajează. Cifrele care arată o scădere, o nemulțumire sau o performanță ratată sunt, adesea, lăsate „pe mai târziu”. În realitate, acel „mai târziu” costă cel mai mult. Pentru că datele incomode sunt, de fapt, singurele care spun adevărul complet despre o organizație. -
Eveniment susținut de TotalSoft și MedLife
Urmează CEO + HR Roundtable Timișoara | Cum vede MedLife dezvoltarea profesională a angajaților
Pe 23 octombrie, la Timișoara, Revista CARIERE, în parteneriat cu TotalSoft și MedLife, organizează evenimentul CEO + HR Roundtable: „Educația ca motor pentru business: Cum își formează marii angajatori din vestul țării următoarele generații de profesioniști”. -
Poveste de brand. De la ce vine numele Benvenuti
Brandurile se nasc și dispar cu viteza tendințelor, puține reușesc să-și păstreze identitatea autentică și să crească organic, pas cu pas, timp de două decenii. -
Noul website CARIERE: Interviuri, știri și producții video, în prim-plan
Revista CARIERE, singurul produs multimedia dedicat comunității de HR și business din România, cu prezență în trei medii principale (revistă tipărită, platformă digitală și evenimente de specialitate) lansează noul website al publicației: www.revistacariere.ro.
Leadership
-
Gabriel Vințe ocupă funcția de Business Development Manager al Cushman & Wakefield Echinox
Cushman & Wakefield Echinox, una dintre cele mai importante companii de consultanță imobiliară din România, anunță recrutarea lui Gabriel Vințe în funcția de Business Development Manager în cadrul departamentului Project & Development Services (PDS). -
Longevitate în carieră: Jane Fonda, 87 de ani: „Rămâi curios și activ. Asta te va păstra tânăr"
Revista CARIERE continuă rubrica „Longevitate în carieră”, dedicată celor care sfidează trecerea timpului și reușesc să fie un exemplu de succes chiar și la vârste foarte înaintate. Astăzi vă prezentăm reușita lui Jane Fonda. -
Firma de avocatură Wolf Theiss anunță numirea Claudiei Popescu în poziţia de Partener în România
Wolf Theiss, una dintre firmele de avocatură de top din Europa Centrală, de Est și de Sud-Est, anunță cooptarea Claudiei Popescu în calitate de Partener în cadrul biroului său din București, din data de 15 octombrie 2025. -
Meta Festival 2025 | Cum arată viitorul colaborărilor dintre companii și influenceri
Colaborările dintre creatorii de conținut și companii se schimbă din ce în ce mai mult. Dacă, până nu demult, influencerii urmau instrucțiuni precise, precum un brief, un ton, un slogan, astăzi sunt ei cei care dau tonul conversației.