Connor Neill: Antreprenorul are multă credibilitate datorită statutului său. Un manager trebuie să câștige această credibilitate
Wall-Street.ro: Procesul de persuasiune se desfășoară mai greu în organizații în timpul crizei. Sunteți de acord? Va rog să le dați antreprenorilor și managerilor din România trei sfaturi pentru a-și îmbunătăți munca în cadrul organizațiilor.
Connor Neill: Sunt de acord. Perpectivele unei crize mă îngrijorează. Atunci când noi, oamenii, suntem îngrijorați, nu suntem deschiși persuasiunii.
În vremuri de criză, atunci când suntem nesiguri cu privire la viitor, se observă o schimbare de atitudine de la „jocul învingătorului” către o atitudine generală de „jocul celui care nu pierde”. În situațiile de tipul „jocul învingătorului”, avem un spirit încrezător și motivat de creștere. Atunci când intervine „jocul celui care nu pierde” suntem neîncrezători și motivați să evităm problemele.
Citiți articolul integral pe wall-street.ro