Cu maşina prin Europa
Fabrica de Maşini 2 adaugă componente de aventură şi călătorie jocului online, recreând în mediul virtual toate experienţele din viaţa reală pe care le antrenează utilizarea unei maşini şi în acelaşi timp folosind repere turistice şi culturale din ţările Uniunii Europene.
Nici unul dintre aspectele unei călătorii nu a fost neglijat, jucătorii având posibilitatea să-şi aleagă chiar şi hoteul în care să se odihnească în timpul excursiei, aplicaţia oferind în acelaşi timp informaţii turistice despre zona în care se află amplasat hotelul.
Platforma se foloşeste de Google Maps şi Weather.com pentru a crea senzaţia de verosimilitate a jocului, oferind informaţii în timp real despre locul prin care se deplasează maşina, în acelaşi timp modificând parametrii de consum şi funcţionare a automobilului în funcţie de starea vremii pe segmentul de traseu pe care se află. În plus, animaţia se creează în timp real ţinând cont de factori care includ tipul de drum pe care se deplasează maşina, temperatura mediului, starea vremii şi ora din zi.
Jocul poate fi accesat şi prin intermediul telefonului mobil iar utilizatorii se pot înscrie pe pagina web dedicata, www.fabricademasini.ro, cât şi prin intermediul aplicaţiei Facebook.
Aplicaţia foloseşte toate elementele de interacţiune socială pe care platforma Facebook le pune la dispozitie şi oferă feedback in timp real legat de zona in care se afla maşina, număr de kilometri parcurşi etc.
Emil Budău, Fuse Division Manager, a adăugat: "Fabrica de Maşini 2 e un joc oferit de un nume de referinţă clienţilor săi actuali şi viitori. Şi este un mod prin care o marcă redutabilă arată că ştie să fie interactivă şi să evolueze. Dacia este un astfel de brand care evoluează şi împinge lucrurile înainte"
"Dorim să interacţionăm cu publicul nostru într-un mod cât mai firesc, prin proiecte interactive şi captivante. Faptul că am reuşit să atragem în acest concurs parteneri importanţi, precum Orange România, Petrom şi Garnier, dovedeşte că Dacia şi-a câştigat un loc important în mediul online românesc," a declarat Ruxandra Dincă, responsabil Internet şi CRM la Automobile Dacia, project manager din partea constructorului de automobile.
Concursul online Fabrica de Maşini 2, realizat de Dacia în parteneriat cu Orange Romania, Petrom şi Garnier, se desfăşoară în perioada 5 septembrie – 27 noiembrie 2011. Lista completă a premiilor precum şi a condiţiilor de participare poate fi consultată la adresa www.fabricademasini.ro.
Un proiect unic, şi o premieră pe piaţa din România când a fost lansat în toamna lui 2010, Fabrica de Maşini 1 a fost construită ca o uzină virtuală în care participanţii îşi puteau fabrica şi apoi testa propriile
autoturisme.